Největší prodejce kojeneckého sortimentu na území Čech a Slovenska posiluje svoji pozici

Praha 11. prosince (PROTEXT)

Distribuční společnost a zároveň majitel maloobchodní sítě a internetového obchodu predeti.sk kupuje trojku v prodeji kojeneckého sortimentu v ČR a SR.

Společnost ags 92, s.r.o. kupuje část závodu české velkoobchodní firmy PICCOLLO spol. s r.o. a prostřednictvím svojí dceřiné společnosti a maloobchodní prodejny Kašpárek. Upevňuje tak svoji pozici největšího malo a velkoobchodního specialisty v segmentu kojeneckého zboží na území Čech a Slovenska s plánovaným ročním obratem ve výši 27 miliónů eur (700 mil. Kč).

ags 92, s.r.o. působí na českém trhu už od roku 1992. Na Slovensko vstoupila společnost v roce 2005 a dnes je vlastníkem známé značky predeti.sk a provozovatelem dvanácti kamenných prodejen a úspěšného internetového obchodu. Po této akvizici bude ags 92, s.r.o. provozovat dalších pět prodejen v Čechách a specializovaný e-shop. K tomu vlastní jednu prodejnu na maďarském trhu.

ags 92, s.r.o. prodává zboží pro budoucí rodiče a kojence, včetně kočárků, dětských autosedaček, oděvů a potřeb na kojení. Je distributorem globálních značek Philips AVENT, Chicco, Concord, Oball, Bright Starts, Nattou a mnohých dalších. ags 92, s.r.o. ročně prodá a distribuuje téměř 2 milióny výrobků, včetně vlastní značky Petite&Mars, přičemž tržby se pohybují na úrovni 18 miliónů EUR. Mezi odběratele velkoobchodu v Čechách i na Slovensku patří významné retailové sítě jako jsou Kaufland, dm drogerie markt, Tesco, ale i e-shopy jako Alza, feedo nebo Mall.

Společnost PICCOLLO spol. s r.o. vznikla před více než 20 roky. Dětská divize zastřešuje prodej značek Valco, Skip-Hop, Hamax a také vývoj a prodej vlastní značky G-mini. ags 92, s.r.o. začátkem roku 2018 právě tuto část společnosti Piccollo převezme. Akvizice zahrnuje také koupi dvou prodejen Kašpárek v Praze na Černém Mostě a na Zličíně a specializovaného e-shopu kasparek-baby.cz.

Richard Vlček, jednatel společnosti PICCOLLO spol. s r.o., uvedl: "Už déle pozorujeme, že trh se zbožím pro nejmenší potřeboval konsolidaci a naše první úvahy vedly k připojení se k některému maloobchodu s hračkami. Ale společnost ags 92, s.r.o. nás přesvědčila a jako specialista na kojenecké zboží a silný distribuční partner přináší dokonalou znalost trhu. Pro segmentaci a prodej jednotlivých značek a také i pro naše zaměstnance bude akvizice jednoznačně přínosem. Naše společnost PICCOLLO se nyní bude naplno věnovat rozvoji naší značky sportovního oblečení LOAP."

"Na českém, slovenském a maďarském trhu rosteme každý rok o více než deset procent. Koupě prodejen Kašpárek a distribuce nových kvalitních značek splnila naši snahu o ještě rychlejší růst a zároveň se skvěle včlení do našeho portfolia. Budeme mít už 18 prodejen ve třech státech, přičemž úspěšnou maloobchodní značku Kašpárek v Čechách zachováme a využijeme pro další expanzi," řekl k akvizici Zdeněk Žáček, jednatel a majitel ags 92, s.r.o. a doplnil: "Po akvizici velkoobchodu vznikne výrazně největší velkoobchodní a distribuční tým v tomto segmentu na českém a slovenském trhu. Celkově obě naše divize budou zahrnovat více než 240 zaměstnanců. Věřím, že plánovaný konsolidovaný obrat pro rok 2018 přesáhne hodnotu 27 miliónů EUR (700 mil. Kč)."

ikona ags 92 - Výpis z OR

Kontaktní údaje pro média:

ags 92, s.r.o. - Milan Haitman, tel.: 605 275 167

Piccollo spol. s r.o. - Richard Vlček, tel.: 602 668 811

Důležité webové stránky:

www.ags92.com

www.predeti.sk

www.kasparek-baby.cz

www.piccollo.cz

www.gmini.cz

www.loap.cz

Klíčová slova ČR-trh-internet-firmy-Piccollo-ags 92-RETAIL INNOVATIONS conference

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.