Střet generací: Uvažují mileniálové při koupi nemovitosti jinak než jejich rodiče?

Praha 22. listopadu (PROTEXT)

Tulipa City II

Tulipa City II

Mileniálové, neboli generace Y, je označení pro generaci lidí, kteří dospívali na přelomu 21. století a vyrůstali tak obklopeni digitálními technologiemi. Tito mladí lidé jsou sociology považováni za velmi liberální, ambiciózní a otevřené novým směrům nebo ideám. Díky rychlému vývoji společnosti a rozvolněné výchově mají zcela odlišný pohled na osobní život, vztahy a kariéru než jejich rodiče, což se odráží také v jejich postoji k osobnímu vlastnictví a výběru bydlení. Zajímavým trendem se stává, že mladé páry upřednostňují větší jednotky před startovacími byty a volí je podle prvního dojmu, kterým na ně zapůsobí. Tyto poznatky, jež vychází z analýzy realitní kanceláře LEXXUS, budou prezentovány spolu s dalšími podnětnými informacemi o digitální generaci na konferenci Stavebního fóra 29. listopadu v reprezentativních prostorách hotelu Modrá Růže v Praze 1.

„Mileniálové se nebojí plnit si své sny, přestože se jejich cíle mohou zdát na první pohled nerealistické. Nezadaní jedinci milují svobodu a nezávislost, kterou jim nabízí současný svět, jakmile však utvoří pár, jejich nároky se postupně mění. Pokud začnou uvažovat o koupi vlastního bydlení, nezaměří se již na startovací byty jako jejich rodiče, ale touží po prostornější nemovitosti, kterou nebudou muset měnit ve chvíli, kdy se jim narodí děti. A zde nastává ostrý střet s realitou. Zástupci digitální generace jsou sebevědomí, a proto se neobávají ani vysokých splátek. Ty je však mohou neúměrně finančně zatížit, a tak se stává, že raději upřednostní kariéru před dítětem,“ shrnuje základní informace z průzkumu Denisa Višňovská, partner realitní kanceláře LEXXUS, a dodává: „Mladému páru navíc často vypomáhají rodiče. Jsou to právě oni, kdo pokládá při výběru bytu důležité otázky a požaduje precizně zpracované smlouvy. Mileniálové dají více na první dojem, kterým na ně daná nemovitost nebo lokalita, v níž se nachází, zapůsobí. Neplánují ani využití služeb architekta nebo designéra, raději osloví své známé nebo kamarády ze školy, kteří jim interiér doladí přesně podle jejich představ.“

LEXXUS Group

Značka LEXXUS nabízí širokou nabídku nových bytů v developerských projektech, rodinných domů a pozemků v Praze a okolí. Již více než dvě desítky let se specializuje na nové byty a je jejich největším prodejcem v Praze. LEXXUS je oblíbenou volbou náročných klientů, požadujících vysokou kvalitu služeb a nabídky.

Do portfolia skupiny LEXXUS Group dále patří značka Lexxus Norton, která se zaměřuje na prodej či pronájem výhradně luxusních, nadstandardních rezidenčních nemovitostí v nejlepších lokalitách Prahy a okolí.

Kontakt:

Mgr. Denisa Višňovská

Partner LEXXUS

Email: pr@lexxus.cz

Telefon: +420 221 111 999

www.lexxus.cz

Klíčová slova ČR-stavby-byty-reality-LEXXUS

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Stavebnictví, bydlení a reality

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.