122. kantonský veletrh byl ukončen s obratem 30 miliard USD, čímž potvrdil stabilní celkovou obchodní situaci

Guangzhou (Čína) 13. listopadu (PROTEXT/PRNewswire)

Xu Bing, spokesman for the Canton Fair, noted that the fruitful results at the 122nd Canton Fair were achieved thanks to the growing number of buyers and their purchasing power. (PRNewsfoto/Canton Fair)

Xu Bing, spokesman for the Canton Fair, noted that the fruitful results at the 122nd Canton Fair were achieved thanks to the growing number of buyers and their purchasing power. (PRNewsfoto/Canton Fair)

122. čínský veletrh dovozu a vývozu (Canton Fair) byl úspěšně ukončen 4. listopadu s celkovým počtem 191 950 odběratelů z 213 zúčastněných zemí a regionů, což ve srovnání se 120. veletrhem představuje nárůst o 3,36 procenta.

Kumulativní obrat vývozu dosáhl 198,65 miliard yuanů (30,16 miliardy USD), což představuje meziroční nárůst o 8,2 %.

Strojírenské a elektronické výrobky pokračovaly v růstu objemu obchodu, který představoval 52,7 % z celkového obratu a zaznamenal meziroční nárůst o 5,4 %. Následovaly lehké průmyslové výrobky, textil a oděv. Obrat v segmentech značek vzrostl o 13,6 procenta, zatímco sektor domácích zvířat také získal velké množství zakázek.

Xu Bing, mluvčí kantonského veletrhu, poznamenal, že tyto plodné výsledky byly dosaženy díky rostoucímu počtu kupujících a jejich kupní síle.

Mezi účastníky patří:

- 84 445 odběratelů ze zemí iniciativy Pásu a cesty. Tento počet představuje meziroční nárůst o 3,48 procenta;

- Celkem 104 společností z posledního seznamu Top 250 globálních maloobchodníků, včetně osmi z deseti nejlepších společností, mezi nimi Walmart, Kroger, Walgreens Home Depot, Carrefour, Aldi, Tesco a Amazon;

- 1 086 mezinárodních společností a sourcingových skupin, jako jsou Auchan (Francie), KESKO (Finsko), Taurus (Španělsko), Staples (USA), Harbor Freight Tools (USA), Lifetime Brands Inc (USA), Kawan Lama Group (Indonésie) a LOCK & LOCK (Jižní Korea).

Kromě toho se na 122. kantonském veletrhu uskutečnilo 50 akcí, které pokrývaly trendová témata na mezinárodních trzích, fóra na téma průmyslu, diskuse o designu a inovacích, výzkumu a vývoji v oblasti technologií, brandingu a marketingu, propagaci regionálního průmyslu a představování nových produktů.

Mezi tyto akce patřily:

- „UAE on the Belt and Road" - navazování obchodních vztahů mezi Čínou a SAE;

- Fórum Canton Fair (UK) na téma mezinárodních trhů;

- Canton Fair Sourcing Day - Organizace spojených národů a mezinárodní organizace.

„Jsme nadšeni, že kantonský veletrh nadále podporuje globální obchod tím, že udržuje optimalizaci výstavních sekcí, aby se zlepšila přesnost při získávání investic," řekl Xu. „Přejeme si, abychom se na nadcházejícím 123. kantonském veletrhu setkali s dalšími novými podniky a spolupracovali na změně trhu mezinárodního obchodu, která jej přivede do nové éry."

O kantonském veletrhu

Čínský veletrh importu a exportu, známý také jako kantonský veletrh, se od svého založení na jaře 1957 roku koná v Guangzhou dvakrát ročně. Jedná se o největší výstavu s nejširší nabídkou produktů, nejrozmanitějším výběrem odběratelů a nejvyšším obchodním obratem v Číně. http://www.cantonfair.org.cn/en/index.aspx

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/602360/Canton_Fair.jpg

KONTAKT: Paní Chloe Cai, +86-20-8913-8622, caiyiyi@cantonfair.org.cn

Klíčová slova Čína-obchod-trh-Canton Fair

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.