Zpráva o občanských aktivitách skupiny P&G - Síla pro dobro a síla pro růst

Cincinnati 1. listopadu (PROTEXT/BusinessWire)

Zpráva o občanských aktivitách 2017 (Citizenship Report) skupiny P&G zdůrazňuje důležitost pomoci společnosti, komunitám i ochranu životního prostředí

Skupina Procter & Gamble Company (index NYSE:PG) dnes zveřejnila svou Zprávu o občanských aktivitách 2017 (Citizenship Report), ve které podrobně popisuje dosažený pokrok ve zlepšování sociálních podmínek potřebných osob, v podpoře různorodosti a inkluze, ve zmírnění dopadů činnosti firmy na životní prostředí a ve snahách vytvořit svět bez rasových předsudků, a to jak uvnitř firmy, tak mimo ní. Vzhledem k tomu, že skupina P&G působí v asi 70 zemích a poskytuje své služby téměř 5 miliardám lidí, snaží se využít svých značek a pracovníků ke zlepšení života na zemi, prostřednictvím svých občanských aktivit.

“Naše občanské aktivity jsou skvělou příležitostí jak pro naše podnikání, tak pro naše komunity a v širším měřítku i celou společnost,” řekl David Taylor, předseda představenstva, prezident a generální ředitel firmy P&G. “Spotřebitelé se zajímají o firmu, která stojí za značkami, které si kupují a používají. Chtějí vědět, že výrobky, které kupují, pochází z důvěryhodného zdroje a my se tuto důvěru snažíme každý den posilovat.”

Od roku 1999 vydává skupina P&G každý rok zprávu o trvalé udržitelnosti, ale v roce 2016 tuto zprávu rozšířila o podrobnější přehled občanských aktivit a priorit společnosti. Příběhy a příklady uvedené ve Zprávě o občanských aktivitách firmy P&G pro rok 2017, počínaje dary a službami, které pomohly při více než 20 neštěstích, přes podporu diskuzí o rasovém původu a rasových předsudcích, až po představení vůbec prvního recyklovatelného obalu na vlasový šampón ukazují, jak inovativní občanské aktivity mohou kladně ovlivňovat svět i podnikání.

Hlavní body Zprávy o občanských aktivitách firmy P&G pro rok 2017 jsou:

- Komunitní činnost: Společnost P&G v roce 2017 dodala svůj 12 miliardtý litr pitné vody v rámci programu zaměřeného na dodávky pitné vody dětem (Children’s Safe Drinking Water Program) a do roku 2020 chce dodat 15 miliard litrů pitné vody. Značka Pampers ze skupiny P&G se spojila se zdravotními sestřičkami z neonatologické jednotky intenzivní péče (NICU - Neonatal Intensive Care Unit) a výsledkem spolupráce je návrh a představení prvních plenek pro nedonošené děti. Konkrétně jde o plenu Pampers Preemie Swaddlers velikosti P-3. Firma P&G navíc pomohla při více než 20 katastrofách po celém světě.

- Různorodost a inkluze: Společnost P&G se připojila k iniciativě různorodost a inkluze (Diversity & Inclusion), která je největším projektem generálních ředitelů v oblasti podpory různorodosti a inkluze na pracovištích. Firma P&G také sponzorovala 37. Národní vozíčkářské hry (37th National Veterans Wheelchair Games) ve svém domovském městě Cincinnati, ve státě Ohio, s cílem pomoci více než 550 válečných veteránů vést aktivní a zdravý život.

- Rasová rovnocennost: Spolu s Mezinárodním dnem žen (International Women’s Day 2017) představila firma P&G video kampaň #WeSeeEqual, kterou viděli milióny lidí ve 180 zemích světa. Skupina P&G se také přidala k hnutí #SeeHer organizace ANA a k alianci Women Unstereotype Alliance (Aliance pro boj s předsudky vůči ženám) organizace OSN s cílem změnit stereotypy a přesně a věrně vykreslovat ženy a dívky v reklamních kampaních. Za poslední daňový rok firma P&G utratila více než 1 miliardu dolarů u podniků vlastněných ženami ve Spojených státech, a to prostřednictvím svého programu zaměřeného na diverzifikaci a různorodost svých dodavatelů. Tento program se rozšířil do všech pěti globálních oblastí.

- Environmentální odpovědnost: Firma P&G otevřela závod na zpracování biomasy ve městě Albany, ve státě Georgia, který vyrábí veškerou páru a podstatnou část celkové energie potřebné k výrobě výrobků značek Bounty a Charmin. Tento projekt firmě umožní splnit svůj cíl používat na pokrytí alespoň 30% všech energetických potřeb do roku 2020 obnovitelné zdroje energie. Vědci z firmy P&G vymysleli technologii, která má potenciál revolučním způsobem změnit segment recyklace plastů. Díky tomu bude možné recyklovat polypropylenové plasty do téměř původního nového stavu. V rámci svého závazku zbavit se do konce roku 2020 veškerého výrobního odpadu vyváženého na skládky nyní více než 70% závodů firmy P&G ve 23 zemích světa, již nyní tento cíl splnilo.

Výtah hlavních informací ze zprávy, včetně její podrobné verze, si můžete prohlédnout zde.

O společnosti Procter & Gamble

P&G nabízí zákazníkům z celého světa jedno z nejlepších portfolií prověřených, kvalitních předních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Do skupiny P&G patří firmy z více než 70 zemí světa. Aktuální informace a novinky ze světa P&G najdete na webových stránkách http://www.pg.com.

Přečtěte si zdrojovou verzi této zprávy na webových stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/

Kontaktní informace

Procter & Gamble

Damon Jones - 513-983-0190

Jones.dd@pg.com

nebo

Julie deSylva - 513-780-0006

Desylva.j@pg.com

Zdroj: The Procter & Gamble Company

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-společnost-sociální-trh-kosmetika-Procter & Gamble

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl
Chemický a farmaceutický průmysl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.