Telepizza konsoliduje své aktivity v České republice a mění název všech svých provozoven z Forty´s Pizza na Telepizza

Olomouc 24. října (PROTEXT/PRNewswire)

Giorgio Minardi, prezident společnosti Telepizza, a Jakub Šlezar, partner frmy  (PRNewsfoto/Telepizza)

Giorgio Minardi, prezident společnosti Telepizza, a Jakub Šlezar, partner frmy (PRNewsfoto/Telepizza)

• V březnu společnost Telepizza podepsala smlouvu o společném podniku s firmou Forty´s Pizza, přední společností v oblasti dodávky pizzy v ČR. Společný podnik vede Jakub Šlezar, zakladatel Forty´s Pizza

• Společnost Telepizza chce v České republice do 3 let otevřít 25 provozoven

• Telepizza v současné době provozuje celosvětově 1440 provozoven, z toho 469 vlastních (33 %) a 971 prostřednictvím franšízy (67 %)

Skupina Telepizza Group, přední neamerická firma v oblasti distribuce pizzy podle počtu provozoven, oznámila otevření prvních 10 obchodů v České republice poté, co v březnu 2017 podepsala smlouvu o společném podniku s firmou Forty´s Pizza, tuzemskou jedničkou v oblasti dodávek pizzy. Slavnostní oznámení o uvedení poboček do provozu proběhlo tento týden v Olomouci. Český společný podnik vede vlastník a zakladatel společnosti Forty´s Pizza, pan Jakub Šlezar.

(Fotografie: http://mma.prnewswire.com/media/568329/Telepizza_Czech_Republic.jpg )

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150317/735407-a )

Všechny provozovny Forty´s Pizza se do dnešního dne změnily na Telepizza. Nabízí ty nejlepší chutě španělské značky, díky skvělému těstu a kvalitním místním přísadám, a také díky prověřeným zkušenostem v oblasti marketingu, technologie, franšízy a dodavatelského řetězce.

Pablo Juantegui, generální ředitel a předseda představenstva firmy Telepizza vysvětluje, že "mezinárodní expanze je jedním z hlavních důvodů našeho úspěchu. Těšíme se na nové podnikatelské příležitosti, které nám umožní rozšířit značku do celého světa. Otevření provozoven v ČR je pro společnost Telepizza důležité pro podporu růstu našeho franšízového podnikání ve střední Evropě."

"Jsme hrdí na otevření našich prvních 10 provozoven v České republice. Pevně věříme, že zákazníci si naše výrobky a služby zamilují," říká Giorgio Minardi, prezident společnosti Telepizza pro mezinárodní rozvoj.

Expanze do zahraničí je pro firmu Telepizza velmi důležitá

Telepizza má v ČR ambiciózní plány. Firma chce v následujících 3 letech v zemi otevřít celkem 25 provozoven.

Dohody s předními podnikatelskými subjekty na klíčových trzích jsou pro firmu a její plány v oblasti zahraniční expanze velmi důležité, stejně jako zavádění nových inovací.

"Díky dlouholeté historii a orientaci na kvalitu je pro nás značka Telepizza skvělou příležitostí. Jsme rádi, že se s ní můžeme spojit a těšíme se na to, až využijeme naše rozsáhlé znalosti místního trhu k tomu, abychom firmě Telepizza pomohli dosáhnout dalšího růstu v České republice", říká Jakub Šlezar.

Skupina Telepizza Group:

Jsme největší neamerickou společností na světě v oblasti dodávky pizzy, podle počtu obchodů. Telepizza má centrálu ve španělském Madridu a provozuje síť vlastních obchodů a franšíz ve více než 20 zemích světa. Celkem jsme k 30. červnu 2017 měli celosvětově 1440 obchodů, z toho 469 vlastních obchodů (33 %) a 971 franšíz (67 %).

Včetně našich amerických konkurentů jsme čtvrtým největším dodavatelem pizzy na světě, podle počtu obchodů. Ve Španělsku, Portugalsku, Chile a Kolumbii jsme jedničkou a v Polsku dvojkou.

Celkové tržby naší sítě za poslední rok končící 30. červnem 2017, včetně vlastních obchodů a franšíz, dosáhly 541,2 miliónu eur.

Telepizza je kotována na burze a její akcie se prodávají na trzích v Barceloně, Bilbau, Madridu a Valencii od 27. dubna 2016. Celkový počet akcií společnosti činí 100,720,679.

http://www.telepizza.com

https://www.facebook.com/telepizza

https://mobile.twitter.com/telepizza_es

Kontaktní informace: Telepizza - +34 91 6576200, Miguel Justribó, miguel.justribo@telepizza.com

Zdroj: Telepizza

Klíčová slova ČR-gastro-restaurace-potraviny-Telepizza

Oblast
Olomoucký (ol)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Potraviny, gastronomie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.