Český červený kříž, Procter & Gamble a COOP pomůžou znevýhodněným a nemocným dětem a zútulní pro ně prostředí, ve kterém pobývají

Praha 12. října (PROTEXT)

Mahulena Bočanová

Mahulena Bočanová

Mahulena Bočanová

K 1. říjnu odstartovala nová společná iniciativa společností Procter & Gamble, COOP a Českého červeného kříže na podporu dětí, které to potřebují. Z nákupu každého produktu P&G v obchodu COOP bude jedno procento z jeho ceny směřovat do azylových domů pro matky s dětmi provozovaných Českým červeným křížem a do Dětské odborné léčebny Ch.G. Masarykové v Bukovanech.

"Dětem v těchto zařízeních velmi schází vlastní pokojíček, proto děláme vše proto, abychom jim prostředí pro přechodný pobyt co nejvíce zútulnili. Snažíme se pro ně vybavit herní prostory, vytvořit a vybavit, především pro školáky, pracovní prostory. Děti obecně vždy potěší hračky," upřesňuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, co by dětem udělalo radost.

Úkolu tváře iniciativy se zhostila herečka Mahulena Bočanová a jde ostatním příkladem. "Je fajn, když všichni můžeme nákupem běžně používané kosmetiky či prostředků do domácnosti pomoci těm méně šťastným," říká Mahulena a dodává: "Stavte se v COOPu, já mám v plánu prodejny navštívit několikrát."

Od 1. října do 31. prosince bude dětem věnováno jedno procento z ceny výrobků P&G zakoupených ve vybraných obchodech COOP. Přispívat můžete zakoupením značek Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice a Oral-B.

"P&G se se svými inovacemi a aktivitami zaměřuje na zlepšování každodenního života. Díky našim partnerům nyní můžeme prostřednictvím našich výrobků pomoci vytvořit útulné prostředí dětem, které to potřebují," říká Katarzyna Łopaciuk-Goc, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

"Více než 170 let dlouhá tradice prodejen spotřebních družstev vystupujících pod označením COOP a jejich angažovanost v podpoře regionů, kde působí, nám dává skvělý základ pro pomoc potřebným. Věříme, že se v našich prodejnách zapojí co nejvíce zákazníků," dodává Mgr. Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development - COOP.

Vybrané finanční prostředky zútulní prostředí dětem, které žijí dočasně se svými rodinami v azylových domech Českého červeného kříže v důsledku tíživé životní situace, a zpříjemní také pobyt nemocným dětem v Dětské odborné léčebně Charlotty G. Masarykové v Bukovanech, kde se léčí s onemocněními horních a dolních cest dýchacích.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

O Skupině COOP

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina COOP) sdružuje 46 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2.700 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 350.000 m2 a zaměstnávají necelých 13.500 lidí. V roce 2016 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě 27,25 mld. Kč. Počet členů spotřebních družstev je cca 130 000. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Centrální nákup zajišťují dvě nákupní centrály COOP Centrum družstvo Praha a COOP Morava Brno. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO a COOP DISKONT. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také devět středních odborných škol, manažerský institut, půjčovnu automobilů pod značkou Europcar, nebo vlastního mobilního virtuálního operátora COOP Mobil.

O Českém červeném kříži

Český červený kříž je jednou ze 190 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Jako hlavní spolek s celorepublikovou působností je partnerem veřejné správy pro oblast sociální, zdravotní a humanitární. V současné době má téměř 20 000 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.

Kontakt pro média:

Hana Pazderková

Neopublic Porter Novelli

Tel.: +420 774 741 800

Email: hanka.pazderkova@neopublic.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-rodina-zdraví-trh-děti-charita-ČČK-Procter & Gamble-COOP-NEOPUBLIC PORTER NOVELLI

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zdravotnictví
Obchod, marketing
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.