Společnost Suning podepsala s agenturou CzechTrade dohodu o spolupráci pro rozšíření obchodu v Evropě a posílení vztahů „Pásu a stezky"

Nanjing (Čína) 20. května (PROTEXT/PRNewswire)

Signing and Launching Ceremony of the Czech Pavilion between Czech Trade Promotion Agency and Suning.com (PRNewsfoto/Suning Holdings Group)

Signing and Launching Ceremony of the Czech Pavilion between Czech Trade Promotion Agency and Suning.com (PRNewsfoto/Suning Holdings Group)

Suning Holdings Group („Suning" nebo „Skupina"), přední společnost v oblasti maloobchodu, nemovitostí, médií a zábavy, investic, sportu a finančních služeb, podepsala s agenturou CzechTrade dohodu o spolupráci a oznámila otevření „Českého pavilonu" - nového úseku v internetovém obchodě této skupiny s názvem Suning.com, kde budou prodávány produkty z Česka.

Iniciativa Pásu a stezky („Iniciativa") je čínskou strategií rozvoje, která se především zaměřuje na spojení a spolupráci mezi Čínou a zeměmi Euroasie. Nový „Český pavilon" společnosti Suning je jedním z prvních kroků, který má oslovit trhy Iniciativy. Prodává více než 200 českých výrobků, včetně potravin, kosmetiky a oděvů.

Prezident České republiky Miloš Zeman se zúčastnil slavnostního podepsání dohody v Nanjingu, poté co navštívil Fórum mezinárodní spolupráce Iniciativy Pásu a stezky, které bylo ukončeno 15. května v Pekingu.

Prezident Zeman se o Iniciativě pásu a stezky vyjádřil velmi pozitivně, ocenil také zásluhy Suningu při představování zahraničních značek v Číně.

„Iniciativa je skvělou strategií. Nejedná se hlavně o „stezku". Více jde o „propojení". Suning je velmi úspěšnou společností. Doufáme, že díky Suningu může být čínským zákazníkům představeno více produktů z České republiky."

Zhang Jindong, předseda představenstva skupiny Suning Holdings Group, uvedl, že „Český pavilon" je začátkem široké řady projektů spolupráce s českými podniky a dodal: „Otevírá také novou kapitolu mezinárodního obchodního plánu společnosti Suning."

Společnost Suning byla Českou republikou zvolena jako hlavní partner pro posílení vztahů v oblasti „Pásu a stezky" z důvodu jejích úspěchů v šesti průmyslových oblastech jakožto lídra v internetovém i offline maloobchodu v Číně, spolu s jeho dlouhou historií otevírání nových trhů. E-komerční síť této společnosti nyní pokrývá řadu světových regionů, včetně Hongkongu, Japonska, zemí ASEAN, Německa a Spojených států.

Pan Zhang dodal, že Suning spojí zdroje ze šesti průmyslových odvětví, ve kterých působí, a bude pracovat na mnoha projektech spolupráce s českými podniky.

„Česká republika je dost silná ve fotbale. Suning má své vlastní fotbalové kluby. V budoucnu se spojíme, abychom společně rozvíjeli fotbalové talenty."

„Pro podniky je Iniciativa „Pásu a stezky" zdrojem nesčetných příležitostí. Doufám, že budeme moci vybudovat vztahy také s ostatními zeměmi, pomoci v růstu dalších společností a nabídnout více lepších možností pro spotřebitele."

O společnosti Suning Holdings Group

Společnost Suning Holdings Group byla založena v roce 1990. Prostřednictvím svých dceřiných společností je přední společností na trzích šesti odvětví: maloobchodu, nemovitostí, médií a zábavy, investic, sportu a finančních služeb. Dvě dceřiné společnosti skupiny Suning, Suning Commerce Group a LAOX Japan, jsou veřejně obchodovány na burze. V roce 2016 byla skupina Suning druhým největším čínským nestátním podnikem. Prostřednictvím internetové a offline maloobchodní platformě obsluhuje Suning trh 280 milionů věrných spotřebitelů a poskytuje svým zákazníkům také komplexní služby, stejně jako spolehlivou a efektivní podporu zahraničních společností, které vstupují na čínský trh.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/514002/Suning_Holdings_Group.jpg

Kontakt: Lyrin Lin, Brand Manager, +86-137-7663-5966, linyue@cnsuning.com

Klíčová slova Čína-ČR-hospodářství-Suning Holdings Group

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.