Společnost SodaStream představila aprílový žert s Paris Hilton

Airport City (Izrael) 3. dubna (PROTEXT/PRNewswire)

Největší světová značka perlivé vody představila „NanoDrop" na podporu využívání vody z vodovodu a SodaStreamu pro zdravý pitný režim namísto plastových lahví a znečišťování prostředí.

Společnost SodaStream International Ltd. (NASDAQ:SODA), nejlepší značka perlivé vody na světě, dnes oznámila, že je značkou, která stojí za novou legrační aprílovou marketingovou kampaní NanoDrop, ve které vystupuje jedna z dnešních nejvíce uznávaných televizních a mediálních osobností a podnikatelek, ikonická Paris Hilton. Tato kampaň upozorňuje na zpustošení životního prostředí, kterému je naše planeta vystavena používáním jednorázových plastových lahví na vodu.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/485070/SodaStream_Paris_Hilton.jpg

Video můžete shlédnout na webových stránkách: www.nanodrop.org

Kampaň NanoDrop značky SodaStream představuje humorný video obsah s účinkující Paris Hilton, která se zde objevuje s představením nejnovějšího vynálezu jejího vlastního centra řešení pro plastové znečišťování (Paris Hilton Institute of Plastic Pollution Solutions - PHIPPS): NanoDrop, „vysoce koncentrovaná perlivá voda". V tomto videu Paris Hilton popisuje, kterak ji sledování škodlivého vlivu znečišťování plasty přimělo k využití svého vlivu k podniknutí kroků. Toto video vysvětluje, jak paní Hilton se svým týmem vědců z centra PHIPPS vytvořila nový revoluční vodní produkt - 5000krát více hydratující než běžná voda. Paní Hilton zde zdůrazňuje, že k udržení zdravé úrovně pitného režimu je potřebná pouhá kapka NanoDropu, přičemž eliminuje potřebu nošení těžkých plastových lahví, které znečišťují naši planetu. Protože každá kapka odpovídá objemu jedné sklenice vody, pravidelné používání tohoto produktu by každý rok mohlo ušetřit až 1500 plastových lahví na osobu.

Následující „odhalující" video vstupního žertíku, který se nachází na oficiálních webových stránkách NanoDropu, pokračuje ve vyprávění a vysvětluje, že „nepatrná" chyba v propočtech způsobila jisté hydratační problémy. Při odhalování této ironie paní Hilton vysvětluje, že SodaStream je vlastně skvělým způsobem dosažení zdravé hydratace bez škodlivého znečišťování prostředí plastovými lahvemi a únavného tahání těžkých lahví s vodou.

Paní Hilton byla vybrána společností SodaStream jako ideální zástupce pro tuto kampaň, protože je podnikatelkou, která představuje nové značky. Paní Hilton, která je osobně milovnicí SodaStreamu, uvedla: „Práce na této kampani se mi velmi líbila, protože předává velmi důležitý obsah legračním způsobem, který každého nadchne pro lepší rozhodování a propaguje zdravější a udržitelnější způsob života." Dodala: „Jsem vždy otevřená novým způsobům udržování zdraví a pitného režimu, ale přestože je jasné, že každodenní spotřeba jistého objemu vody je důležitá, součástí tohoto procesu nemusí být přenášení plastových lahví domů, když máme tak skvělou alternativu v SodaStreamu."

Tato kampaň byla připravena kreativní agenturou Allenby Concept House a videa režíroval Ohav Flantz. Pro vytvoření věrohodnosti v období aprílových žertíků byly před zveřejněním videa během dní před „Aprílem" založeny webové stránky NanoDrop a facebookové stránky. Tyto platformy obsahovaly informace o fiktivní společnosti a podrobnosti o produktu, který má být brzy představen, a ukrývaly spojitost se značkou SodaStream. Pro dodatečné potvrzení tohoto smyšleného produktu svou podporu NanoDropu vyjádřil profesor a odborník v oblasti molekulární elektroniky Ron Naaman z vědeckého institutu Weizmann Institute of Science. Během vyjadřované podpory pro tento výzkum a tento revoluční produkt profesor Naaman poznamenal, že „se může jednat o významný pokrok v oblasti nanotechnologie."

„Využívání čerstvé vody z vodovodu a výrobníků perlivé vody SodaStream pro zachování zdravého pitného režimu je pro spotřebitele jednoduchým a ekonomickým řešením - které neobnáší tahání lahví domů a znečišťování planety," uvedl Matti Yahav, viceprezident globálního marketingu společnosti SodaStream International. „Pozvali jsme Paris Hilton a představili kousavou kampaň s cílem přitáhnout pozornost k tomuto problému způsobem, který je legrační a zábavný. Miliony spotřebitelů na celém světě používají SodaStream a my doufáme, že se k nám další miliony přidají pro ochranu naší planety před plastovými lahvemi."

O značce SodaStream

SodaStream je nejlepší značkou perlivé vody na světě a předním výrobcem a distributorem výrobníků perlivé vody. Umožňujeme našim zákazníkům jednoduše proměnit vodu z vodovodu na vodu perlivou a také ochucenou, během několika sekund. Tím, že SodaStream umožňuje, aby bylo pití obyčejné vody zábavné a zajímavé, pomáhá spotřebitelům pít více vody. Výrobníky perlivé vody nabízejí spotřebitelům lahvových a plechovkových sycených nápojů velmi různorodá a inovační řešení. Tyto produkty propagují zdraví a wellness, jsou přátelské k životnímu prostředí, nákladově efektivní, přizpůsobitelné a jejich používání je zábavné. Produkty jsou dostupné ve více než 80 000 maloobchodních prodejnách ve 45 zemích. Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak je díky SodaStreamu voda zábavou, sledujte SodaStream na sociálních sítích Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram a YouTube, nebo navštivte webové stránky www.sodastream.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/439972/SodaStream_International_Logo.jpg

KONTAKT: Stephanie Goldman, 212-601-9341, sgoldman@ppmgcorp.com

Klíčová slova Izrael-trendy-nápoje-trh-SodaStream International

Oblast
Blízký východ (bv)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.