Mikolas Josef je novou tváří návrháře Lukáše Macháčka

Praha 14. února (PROTEXT)

Vítěz Evropa 2 Music Chart s nepřeslechnutelným letním singlem "Free" a jeden z hlavních českých kandidátů pro účast v Eurovision Song Contest 2017, teprve jednadvacetiletý zpěvák, multiinstrumentalista a producent Mikolas Josef je další osobností, jež se stala tváří úspěšné módní značky návrháře a stylisty Lukáše Macháčka.

Po fotbalistovi Lukáši Váchovi a zpěvačce Monice Bagárové bude i Mikolas součástí osobité značky, která vyniká svojí promyšleností a charismatickými střihy a úspěšně buduje svoje jméno také v zahraničí. Pro Mikolase to není první spojení se světem módy, který zakusil ještě před rozhodnutím vydat se na profesionální uměleckou dráhu. Tentokrát se však nevrací na přehlídková mola: "Svět modelingu a módy vnímám velmi odlišně. V modelingu každý sleduje pouze váš zevnějšek a nikoho nezajímá, jaký jste uvnitř. Nyní podporuji značku tím, kým jsem a jaký jsem. Tím, jaká je moje hudba a moje výpověď o tom, jak vidím svět. Nikoliv tím, jak vypadám. A to je věc, která v modelingu není možná."

Kreativita, nevšednost a nadšení pro věc jsou společnými jmenovateli obou tvůrců, proto i vysvětlení Mikolase ke vzájemné spolupráci je jednoduché: "Kromě značky podporuji člověka, kterého neskutečně obdivuji. Jsme si podobní v tom, že se oba snažíme přiblížit zahraniční úrovni a oba moc dobře víme, co všechno tento přístup vyžaduje, ať už k módě či k hudbě. Možná i proto se naše cesty spojily a táhneme teď společně za jeden provaz. Ze spolupráce s Lukášem jsem ohromně nadšený." Ve stejném duchu reaguje i muž stojící za módní a dynamicky se rozvíjející značkou, jež je každoročně jedním z hlavních lákadel prestižní akce Mercedes-Benz Prague Fashion Week: "Mikolase jsem si vybral, protože mě zaujalo, jak na sobě maká a vůbec styl jeho muziky je mi velmi sympatický, a proto je to pro mě milá spolupráce. Stál jsem u zrodu jeho prvních PR fotek, kde jsem mu dělal styling. Je to přesně prototyp mladého stylového člověka, který ví, co od života chce, dělá, co ho baví a dává tomu maximum, stejně tak jako já a takové lidi chci oblékat! Proto jsem si ho vybral jako novou tvář své pánské řady, protože chci, aby tak byl inspirací pro mladé kluky nejen ve zpěvu či lidskosti, ale také v tom, jak se oblékat."

Novou kolekci Lukáše Macháčka si budete moci prohlédnout během Mercedes-Benz Prague Fashion Week již 20. 3. 2017 od 19:00 a jde o největší události svého druhu v České republice s mezinárodním přesahem, neboť spadá do celosvětové sítě "fashion weeků", které se konají např. v New Yorku, Berlíně, Sydney a dalších.

MIKOLAS JOSEF / BIO

Jednadvacetiletý (4.10.1995) skladatel, zpěvák, producent, scénárista a režisér hudebních klipů sbíral muzikantské zkušenosti na rušných ulicích evropských metropolí, kdy si "buskingem" vydělával na živobytí ještě jako folkový kytarista, aby se přes Oslo, Hamburg, Curych a Vídeň vrátil do Čech a realizoval své hudební vize. Ty se však začaly rodit už v době jeho modelingové kariéry, kdy v 17 letech absolvoval řadu módních přehlídek a focení pro přední oděvní značky Diesel, Replay či Prada, a to i přímo v mecce módy v Miláně. Znechucen prostředím, v němž dle jeho slov dominují neupřímnost vztahů a materiálnost, postupně nacházel největší uspokojení a potřebu seberealizace právě při psaní textů a jejich zhudebnění.

Když na podzim roku 2015 vydal ve vlastním nákladu píseň "Hands Bloody", doprovázenou atraktivně zpracovaným klipem, vlna zájmu o jeho tvorbu se začala teprve zdvihat a opírala se o jinakost v porovnání s typicky českými produkcemi, zejména pak o "zahraniční zvuk" a z něho plynoucí a pro řadu posluchačů překvapivý fakt, že jde o domácího umělce.

Druhý singl "Free" opět s výpravným videoklipem dosáhl začátkem letošního roku přes 870.000 zhlédnutí prostřednictvím YouTube, byl zařazen do celoplošných rádií (vítěz Evropa 2 Music Chart v červenci 2016) a dosáhl na 15. příčku nejhranějších singlů v českých rádií dle oficiálního žebříčku IFPI.cz (RADIO - TOP 100), což pro jakéhokoli nezávislého interpreta představovalo mimořádný úspěch. Moderní pop s prvky deep-house a charakteristickým rapovým frázováním byl osvěžením domácí hudební scény, na což navázal v listopadu se třetím singlem "Believe" s dominantní dubstepovou pasáží, který je dle Fajn Radia "vstupenkou do světového šoubyznysu" a především dokonalou ukázkou kreativity tak mladého a talentovaného hudebníka. Pod skladbou je vedle Mikolase podepsán také rakouský producent a studiový inženýr Nikodemem Milewski, který jen v minulém roce dosáhl v kooperaci s dalšími interprety (např. Felix Jaehn) na první pozici v německých rádiích se singly "Ain‘t Nobody" nebo "Supergirl".

MÉDIA:

WEB

www.mikolasjosef.com

FACEBOOK

www.facebook.com/Mikolasjosef

INSTAGRAM

https://www.instagram.com/mikolasjosef

YOUTUBE:

Believe (official video):

www.youtube.com/watch?v=Ujv1B_f6flg

Free (official video):

www.youtube.com/watch?v=AK2_sJUKKRk

Kontakt:

MÉDIA, PR

Michaela Derynková

tel.: +420 774 544 544

e-mail: michaela.derynkova@blogmedia.cz

Klíčová slova ČR-móda-styl-firmy-Imedium

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.