Společnosti ADLER záleží na jejích zaměstnancích

Ústí nad Labem 27. června (PROTEXT)

ADLER Czech a.s. se řadí mezi nejúspěšnější, ryze české firmy

Adler platí v Ústeckém kraji a v Ostravě za jednoho z významných zaměstnavatelů. Zodpovědnost vůči svým zaměstnancům řadí na první příčky svých priorit. Vedle možnosti sladění pracovní doby s rodinným životem a multikulturního prostředí nabízí mnoho zajímavých benefitů, jako jsou vitamínové balíčky, masáže nebo výhodný mobilní tarif i příjemné prostředí nových, moderních budov s vlastní jídelnou nabízející také bezlepkové a fit varianty jídel. ADLER podporuje celosvětové iniciativy bojující za práva zaměstnanců a je držitelem certifikací dokládajících etickou a pracovně právní nezávadnost nejen ve vlastních provozovnách, ale také například u svých smluvních dodavatelů.

Společnost ADLER Czech, a.s. patří mezi přední zaměstnavatele v regionech s jednou z nejvyšších nezaměstnaností. V současné době společnost zaměstnává celkem 139 lidí na hlavní pracovní poměr.

Spolu s externími pracovníky z řad obchodních zástupců, IT techniků a s brigádníky stoupá počet na více než 200. Práci přitom poskytuje z části v nové budově sídla společnosti v Ústí nad Labem a z části v nedávno otevřeném logistickém centru v Ostravě. Obchodní zástupci působí aktivně i na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Německu, Chorvatsku nebo ve Slovinsku. ADLER neustále roste a do budoucna se očekává vytváření nových pracovních míst.

Velkým specifikem a výhodou ADLERU je multikulturní prostředí. Jen v sídle společnosti v Ústí tuto chvíli pracuje kromě Čechů dalších 5 národností - Slováci, Rumuni, Poláci, Maďaři a Srbové. Vzhledem k tomu, že firma působí po celé Evropě a své spolupracovníky má i jinde po světě, mají zaměstnanci možnost odjet pracovat na delší dobu i do zahraničí. ADLER dále poskytuje celou řadu benefitů - jazykové kurzy včetně českého jazyka pro cizince, odborné vzdělávání, stravenky, home office, sick days, rozmanitý pitný režim nebo dokonce masáže, vitamínové balíčky a iontové nápoje.

Spokojenost zaměstnanců a dobré pracovní podmínky jsou jednou z hlavních priorit ADLERU. Každoročně se provádí mezi zaměstnanci průzkum spokojenosti a každý týden navíc mají možnost anonymně vyjádřit svůj názor na konkrétní oblasti. Podle připomínek pak ADLER naplňuje přání zaměstnanců. Na základě žádostí zaměstnanců například přibylo každý den na jídelním lístku jedno bezlepkové a jedno "fit" jídlo nebo byly zřízeny relax koutky. Nyní také plánuje pořízení sedmimístného automobilu, který bude zajišťovat zaměstnancům z Ústí nad Labem dopravu do práce i z práce. Nová budova v Ústí patří mezi nejmodernější kancelářské prostory, kde byl důraz kladen na ergonomii a zaměstnancům nabízí nejen praktické, ale i příjemné pracovní prostředí včetně veřejně přístupné dobíjecí stanice pro dva elektromobily.

Samozřejmostí je možnost zakoupit produkty za zvýhodněnou cenu, zapůjčení automobilu pro soukromé účely nebo využití zvýhodněného tarifu firemního operátora. ADLER vychází vstříc i rodičům - ti mají možnost upravit si pracovní dobu tak, aby mohli bez starostí sladit výkon profese s rodinným životem.

"Záleží nám nejen na vlastních zaměstnancích, ale také na podmínkách pracovníků našich dodavatelů. Nikdy bychom nespolupracovali s firmou, u které bychom měli jakékoliv podezření na neférové jednání a porušování etických a morálních norem. Proto od každého obchodního partnera vyžadujeme dokumentaci potvrzující veškeré potřebné náležitosti. Výrobny našich dodavatelů pak občas bez ohlášení navštívíme a zkontrolujeme, že jsou místní pracovní podmínky opravdu na takové úrovni, na jaké být mají," říká k zásadám ADLERU marketingový ředitel, František Grunt.

Výběr certifikací, ke kterým se ADLER hrdě hlásí a které prokazují dodržování daných zásad:

BSCI (Business Social Compliance Initiative)

Je iniciativa Asociace zahraničního obchodu - FTA a cílem je zajistit, aby na trh byly dodávány jen výrobky, při jejichž výrobě a distribuci jsou respektovány základní pracovně právní a etické zásady. To znamená, že zaměstnanci, kteří produkt vyrábějí, mají zajištěny základní pracovní podmínky, ochranu zdraví a ochranu základní lidské důstojnosti.

priloha

WRAP: Worldwide Responsible Accredited Production

Jedná se o certifikační program organizace Worldwide Responsible Accredited Production (WRAP), který je nabízen výrobcům oblečení, obuvi a doplňků. Získání certifikátu je podmíněno zajištěním podmínek pro bezpečné a zdravé pracoviště a respektování práv zaměstnanců.

priloha

Společnost ADLER Czech, a. s., je lídrem na trhu značkového reklamního textilu v České republice, kde poskytuje unikátní know-how více než 15 let. V současné době působí v 16 evropských zemích. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě má denně k dispozici až 14 000 000 kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy - Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko jsou realizovány do 24 hodin, do zbytku Evropy do 48 hodin. Všechny produkty značky ADLER podléhají přísným kontrolním testům a nesou pečeť kvality Oeko-Tex Standard 100.

Více na www.adler.info

Kontakt pro média

Milan Stoppa

Senior Communication Consultant, PLEON Impact

gsm.: +420 602 575 844

e-mail: milan.stoppa@pleon-impact.cz

web: www.pleon-impact.cz

ADLER Czech

František Grunt

Marketingový ředitel, ADLER Czech, a.s.

gsm.: +420 702 153 752

e-mail: frantisek.grunt@adler.info

web: www.adler.info

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-textil-reklama-firmy-Adler

Oblast
Ústecký (ul)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.