Dvě stovky dětských srdcí zaplnily Sněmovnu

Praha 26. dubna (PROTEXT)

slavnostní vyhlášení celostátní soutěže pro dětské týmy Srdce s láskou darované Foto: archiv PS PČR

slavnostní vyhlášení celostátní soutěže pro dětské týmy Srdce s láskou darované Foto: archiv PS PČR

slavnostní vyhlášení celostátní soutěže pro dětské týmy Srdce s láskou darované Foto: archiv PS PČR slavnostní vyhlášení celostátní soutěže pro dětské týmy Srdce s láskou darované Foto: archiv PS PČR

"Děti ještě nemají okoralá srdce a stádním myšlením otupené mozky. A to je dobře. V soutěži Srdce s láskou darované mají možnost ukázat, jak je to s jejich lidstvím. Jak si váží druhých, jak si váží své země, České republiky," řekl během slavnostního vyhlášení druhého ročníku celostátní soutěže pro dětské týmy Srdce s láskou darované předseda Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR Jan Hamáček, který dal soutěži záštitu.

V hlavním zasedacím sále zasedli poslední dubnové pondělí na místa poslanců žáci se svými učiteli. Byli to ti nejlepší z 5000 dětí z více než 160 škol z celé republiky, které se do soutěže Srdce s láskou darované zapojily. Na mnoha z nich probíhala školní kola, Srdcem žily celé obce. Do soutěže nakonec poslaly přes 200 přihlášek, z nichž vybrat ty nejlepší dalo porotě, ve které mimo jiné zasedali herci Studia Ypsilon Marek Eben, Jiří Lábus a Jan Jiráň s ředitelem Ypsilonky Janem Schmidem, hodně zabrat.

Soutěžilo se ve dvou věkových kategoriích. V mladší (MŠ a 1. a 2. třídy) zvítězili druháci ze ZŠ Jižní v Praze 4 s příspěvkem Škapulíře z lásky darované, ve starší (3. až 9. třídy základních škol) 6. A ze ZŠ Šrámkova v Opavě se Srdcem pro pana Heřmana Volfa. Z celkových 148.922 hlasů na webu nasbírala nejvíc práce páťáků a šesťáků ze ZŠ Šumná na Znojemsku: získali neuvěřitelných 10.875 hlasů.

Za myšlenkou soutěže Srdce s láskou darované stojí od počátku vydavatelství ANTECOM a společnost OPTYS, které jsou také jejími hlavními sponzory. Patronem je Studio Ypsilon. Dalším významným sponzorem je strojírenská firma FILÁK. K nim se letos připojily společnosti GUMEX, XEROX, Magická Helena, Muzeum krajky ve Vamberku, Boutique hotel Radun a JaJa. Hlavním mediálním partnerem je časopis AGE.

"Když někdo druhému daruje srdce, vyjádří tím svou lidskost. Když ví, proč to udělal, prokazuje tím moudrost. Přeji všem účastníkům soutěže, aby jim tato lidskost a moudrost vydržely do dospělosti," uzavírá předseda Sněmovny.

Srdce s láskou darované 2015 tedy slavnostně skončilo. Ať žije nový ročník, o kterém se více dozvíte již v červnu na www.srdceslaskou.cz a v časopise AGE.

Kontakt:

ANTECOM s.r.o.

Redakční servis: +420 602 313 176

produkce@antecom.cz

www.srdceslaskou.cz

www.age-management.cz

http://www.itradenews.cz

http://www.tradenews.cz

http://www.techedu.cz

http://www.antecom.cz

Foto: archiv PS PČR

priloha

priloha

priloha

priloha

priloha

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-sociální-výtvarné-školy-děti-charita-firmy-Antecom

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Věda, vzdělávání a školství
Média, společnost a životní styl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.