Letos v létě uhasí Molson Coors žízeň spotřebitelů po netradičních pivech

Denver(USA) Montreal (Kanada) 30. května (PROTEXT/BusinessWire)

Spotřebitelské preference pro rozmanitost studeného občerstvení a přírodních produktů určují globální portfolio

Společnost Molson Coors Brewing Company (burzovní index NYSE: TAP) (TSX: TPX) se připravuje na horké léto a uvádí globální řadu produktových inovací. Jejich cílem je rozšířit portfolio značky a poskytnout spotřebitelům druhy, po kterých touží, a zároveň posílit zájem o kultovní značky, jako jsou Coors Light, Carling, Molson Canadian a Staropramen. Po pivech Third Shift Amber Lager a Molson Canadian Wheat nyní přicházejí řady letních piv Zest Carling a Leinenkugel, ve kterých najdou spotřebitelé všechno, co potřebují, aby letos v létě zůstali v pohodě a svěží.

"U nás v Molson Coors začínají inovace u spotřebitele, a aktualizovat musíme neustále. Vedeme nepřetržitý dialog s milovníky piva, a slyšíme od nich, že se jim experimenty líbí. Mají zájem o nové rozmanité možnosti pro různé příležitosti," řekl Peter Swinburn, prezident a generální ředitel společnosti Molson Coors. "Vaříme pivo již 300 let. Naši jedinečnou tradici znaly a milovaly již celé generace spotřebitelů."

Odpověď na poptávku spotřebitelů po rozmanitosti, studeném občerstvení a přírodních a místních produktech

Third Shift Amber Lager představuje první článek v řadě oceněných piv, která vaří společnost Band of Brewers - skupina talentovaných sládků v síti MillerCoors v USA. Tento světlý ležák si získává oblibu spotřebitelů díky svému jemnému chuťovému profilu, který je ideální pro teplé letní dny. Pivo Third Shift Amber Lager skupiny Band of Brewers získává zlaté medaile, protože při své dobré vyváženosti stále zůstává komplexním ležákem s příchutí sladu, lehce přípitkovým arómatem z jemného chmele.

V únoru 2012, po provedení výběru skupiny MillerCoors, se stalo národním pivem USA pivo Apple Ale pivovaru Redd. Nové zlaté pivo s jablečnou příchutí nabízí výraznou hladinu, pod kterou se skrývá přírodní jablečné aroma, což je ideální volba nápoje pro ty, kteří chtějí vyzkoušet něco nového.

Spotřebitelé v USA se také mohou těšit z nejnovější limitované řady pivovaru Blue Moon, Sunshine Citrus Blonde. Sládkové značky Blue Moon vytvořili toto pivo, aby probudili patra spotřebitelů v teplejším letním počasí. Lehké citrusové tóny tohoto blondýna se hodí k pokrmům, jako jsou letní saláty, grilované vepřové maso a ovocné dezerty. Proto jsou perfektním doplňkem pro teplé letní večery venku na terase.

V Kanadě mohou spotřebitelé letos v létě ochutnat tři nové osvěžující nápoje. Především nedávno uvedené pivo Molson Canadian Wheat. Tento nefiltrovaný pšeničný ležák je vyroben z čistě přírodních surovin, jako například kanadská jarní pšenice. Jeho jemnou příchuť s náznakem sladu vyvažuje ovocný tón právě zralých banánů.

Na kanadský trh bude také uvedena směs ležáku a klasické limonády Shandy z pivovaru Rickard. Směsi Shandy jsou populární na trzích po celém světě, a zdá se, že značce Rickard se tímto ostrým, osvěžující letním drinkem podařilo zaujmout Kanadu.

A konečně letos v létě, poprvé ve své 226leté historii, přestane být značka Molson pouze značkou piva, a uvede na trh jablečný mošt Molson Canadian Cider. Mošt je vyroben výhradně z kanadských jablek. Jeho odvážná ostrá chuť tvoří rovnováhu mezi střední sladkostí a střední kyselostí.

Spotřebitelé ve středoevropském regionu rovněž tíhnou ke kombinovaným nápojům, které nabízejí osvěžení moštem a uhašení žízně pivem. V České republice bude značka Molson Coors Europe debutovat pivem Staropramen Cool Cider Beer Mix, což je první směs na světě, která spojuje pivo s nízkým obsahem alkoholu a mošt. Je to střední cesta pro spotřebitele, kteří této letní sezóně chtějí zůstat svěží. Další možnost střední cesty pro spotřebitele v Maďarsku představuje nealkoholická směs piva Borsodi Friss Zero.

Další očekávaný favorit pochází z rozšíření limitované řady ležáku Carling Zest značky Molson Coors ve Velké Británii a Irsku. Toto nové pivo má příchuť zázvoru. Nejnovější chuť piva Zest Carling s osvěžující jemnou chutí zázvoru má 2,8 objemových procent alkoholu, což dělá z tohoto nápoje skvělé letní pivo pro horké dny. Také milovníci piva ve Velké Británii se mohou těšit na několik nových piv od pivovaru Sharp, počínaje vítězným pivem letošní soutěže Connoisseur’s Choice Sharp’s Spiced Red.

Pivo přináší radost na oslavy

Pivo Coors Light Iced T, úspěšně uvedené v Kanadě minulý rok, bude mít letos v létě výhodu nového způsobu servírování, a to díky inspiraci a zpětné vazbě od spotřebitelů. Letos v létě bude Coors Light Iced T "ozdobeno plátkem na ledě". Čaj a pivo představují po vodě druhý a třetí nejvíce konzumovaný nápoj na světě. Pivo Coors Light Iced T posiluje tento trend svou jedinečnou kombinací sladu Coors Light - oblíbeného lehkého kanadského piva - se směsí přírodní čaje a citronové příchuti.

Pozitivní reakce spotřebitelů měla také za následek uvedení dvou nových pivních směsí ve střední Evropě. Molson Coors Europe hodlá navázat na úspěch pivních směsí v letech 2011 a 2012, a po citrónových a grapefruitovýc příchutích uvede další příchuti Bitter Orange a Blackcurrant & Lime. Pivní směsi sehrály v růstu kategorie piva v tomto regionu významnou roli. Na všech devíti trzích ve střední Evropě byly uvedeny jako rozšíření místních tradičních značek.

Chcete-li se dozvědět více o novinkách značky Molson Coors, sledujte naši video sérii Inovace :60 - http://www.youtube.com/playlist?list=PL5FBFCA8B6883E05B a navštivte stránky http://www.molsoncoors.com/Innovation.

O společnosti Molson Coors Brewing Company

Molson Coors Brewing Company je přední světový výrobce piva. Dodává mimořádné značky, které těší milovníky piva na celém světě. Molson Coors vaří a prodává portfolio špičkových značek, jako například Coors Light, Molson Canadian, Carling a Blue Moon. Působí na trzích v Severní a Jižní Americe, Evropě a Asii. V Kanadě působí prostřednictvím společnosti Molson Coors Canada, v USA prostřednictvím společnosti MillerCoors, ve Velké Británii a Irsku prostřednictvím Molson Coors UK, a mimo tyto hlavní trhy prostřednictvím firmy Molson Coors International. Molson Coors je uvedena v indexu udržitelnosti Dow Jones Sustainability Index pro Severní Ameriku a neustále hledá způsoby, jak zlepšit svou pivní stopu. Další informace o společnosti Molson Coors Brewing Company najdete na internetových stránkách http://molsoncoors.com.

Kontakty

Molson Coors Brewing Company

Colin Wheeler, 303-927-2443

colin.wheeler@molsoncoors.com

nebo

Sébastien Charbonneau, 514-598-6966

sebastien.charbonneau@molsoncoors.com

Zdroj: Molson Coors Brewing Company

Tuto tiskovou zprávu najdete online na adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20130529006495/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-trh-pivo-firmy-Molson Coors Brewing Company

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.