InterVoice-Brite dostal 2,5miliónovou zakázku od švédské Telia Nara AB

DALLAS (USA) 16. listopadu (PROTEXT/ots)

InterVoice-Brite, Inc. (Nasdaq: INTV) dnes oznámil, že obdržel zakázky od švédské firmy Telia Nara AB, jedné z předních evropských poskytovatelů telekomunikačních řešení na zdokonalené inteligentní periferní (EIP) systémy s interaktivní hlasovou odezvou a platformami centrálního řízení. Systém přesměrovává hovory pro zákazníky, kteří změnili svá telefonní čísla. Dodávka počáteční zakázky v hodnotě přes 2,5 miliónu USD má být zahájena v prosinci 1999.

EIP systémy InterVoice-Brite zvýší firmě Telia míru dokončování hovorů tím, že umožní volajícím se snadno spojit se zákazníky, kteří změnili telefonní číslo. Když si zákazník Telie změní telefonní číslo, nové číslo je přidáno do batabáze. Všechny hovory na stará čísla budou směrovány na systém EIP InterVoice- Brite, který se dotáže databáze na nové číslo, přečte číslo volajícímu a dá volajícímu možnost spojení na nové číslo vyslovením "ano" nebo "ne".

"InterVoice-Brite pokračuje v budování své odbornosti jako dodavatele inteligentních periferních systémů, které odpovídají evropským standardům IN," řekl předseda a výkonný ředitel Daniel D. Hammond. "Závazek InterVoice-Brite k zajištění certifikace standardů pro řešení EIP byl nám pomohl v jednáních s Telia Nara AB."

O firmě Telia Nara AB

Telia Nara tvoří součást subjektu Telia pro veřejné komunikace, která odpovídá za vývoj, marketing a prodej telekomunikačních produktů soukromým zákazníkům a menším společnostem. Celkem společnost obsluhuje více než pět miliónů zákazníků ve Švédsku. Zákazníci mohou firmy Telia Nara dosáhnout 24 hodin denně prostřednictvím zákaznických služeb, maloobchodních poboček, servisních techniků a Internetu - www.telia.se. Organizace firmy Telia Nara je charakteristická viditelným vedením, krátkými rozhodovacími cestami, vysokou úrovní kompetence a týmovou prací. Personál společnosti v počtu 3750 osob má ročně 31 miliónů kontaktů se zákazníky a v roce 1998 Telia Nara měla obrat přes 21 miliard SEK.

O společnosti InterVoice-Brite

InterVoice-Brite, Inc. je technologickým lídrem v řešeních automatického telefonování pro podniky na celém světě a pro telekomunikačních trhy. Naše systémy automatických služeb pro zákazníky nabízejí zvýšení produktivity a snížení nákladů pro různé průmyslové aplikace. InterVoice-Brite také poskytuje řešení rozšířených síťových služeb, která umožňují poskytovatelům telekomunikačních služeb nabízet inovativní a pružné služby konečnému uživateli, které zvyšují příjmy a podporují věrnost předplatitele. InterVoice-Brite dodal více než 16.000 systémů a je činný ve více než 65 zemích celého světa. InterVoice-Brite, který vlastní certifikát ISO 9001, má sídlo v Dallasu, Texas, USA. Pro další informace o InterVoice-Brite a jeho řešeních navštivte http://www.intervoice-brite.com. ots Original Text Service: InterVoice-Brite, Inc. Internet: http://www.newsaktuell.de Kontakt: Rob-Roy Graham, Chief Financial Officer, (USA) 972-454- 8712, nebo email, rgraham@intervoice-brite.com, nebo Carol Wingard, Vice President, Marketing, (USA) 972-454-8250, nebo email, cwingard@intervoice-brite.com, oba z InterVoice-Brite, Inc. Webové stránky: http://www.intervoice-brite.com

http://www.telia.se

Klíčová slova PROTEXT-InterVoice-Brite-Telia Nara AB

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.