SANEP (Středisko analýz a empirických průzkumů) se jako jediná z ryze českých společností se zaměřením na průzkum trhu a veřejného mínění účastnila mezinárodního veletrhu „Research and Results“, který se ve dnech 26. - 27. října konal v bavorském Mnichově.
Letošní již šestý ročník tohoto veletrhu, jenž v oblasti průzkumů trhu patří mezi ty největší a nejvýznamnější na světě, pak lze dle pořadatelů označit za rekordní. „Research and Results 2011“ se účastnilo 147 společností a více jak 3000 odborníků z celého světa. Mimořádný význam tohoto veletrhu rovněž dokládá i rekordní počet návštěvníků, a to nejen z řad odborné a akademické veřejnosti, ale i zástupců významných nadnárodních společností.
V návaznosti na mezinárodní konferenci AIMRI (mezinárodní profesní sdružení, jehož je SANEP členem) konané v roce 2010 v Londýně zde společnost SANEP prezentovala fenomén internetu a jeho možnosti v oblasti průzkumů veřejného mínění. V této oblasti představila společnost SANEP jeden z nejrozvinutějších a metodicky nejpokročilejších inovativních postupů, což se setkalo s velkým ohlasem a zájmem odborníků z celého světa.
Jedním ze závěrů Mnichovského veletrhu bylo konstatování, že internet a jeho možnosti jednoznačně patří k nejdynamičtěji se rozvíjející oblasti v rámci komerčních i sociologických průzkumů veřejného mínění.
Více na http://www.sanep.cz
SANEP je exklusivním partnerem Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty mezinárodních vztahů a výzkumného záměru Governance v kontextu globalizované společnosti a ekonomiky, a dále je členem mezinárodní aliance výzkumných agentur AIMRI (Alliance of International Market Research Institutes).
Kontakt:
Oldřich Zajíc
ředitel a jednatel
tel.: 605 881 188
tel.: 222 231 560
e-mail: zajic@sanep.cz
ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici ve Fotobance ČTK na adrese http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/hledani?sendFlag=1&q=protext&name=1&lang=none&service%5B%5D=1&service%5B%5D=2&service%5B%5D=3&service%5B%5D=4&service%5 B%5D=5&service%5B%5D=6 a na webu Protextu http://www.protext.cz

