Ať už je to flexibilní osoba samostatně výdělečně činná, majitel firmy střední velikosti nebo často cestující zaměstnanec mezinárodně působící velké společnosti - obchodní cestující běžně stráví několik dní v týdnu v hotelu. Ale která ubytovací zařízení lákala obchodní cestující v roce 2010 nejčastěji? Byl některý řetězec hotelů pro byznys klientelu upřednostňovaný a jak se dokázaly prosadit menší, majiteli vedené hotely?
hotel.info [ http://www.hotel.info ], bezplatná on-line hotelová rezervační služba pro více než 210 000 hotelů po celém světě, se blíže zaměřila na chování obchodních cestujících při rezervování noclehů v roce 2010 - v tuzemsku i mezinárodně. Na základě poměru cena/výkon, který je pro obchodní cestující důležitý, a souvisejícího upřednostňování hotelů ve středním a vyšším segmentu byly posuzovány hotely v kategoriích se 2, 3 a 4 hvězdičkami (včetně hotelů, které mají 4,5 hvězdičky).
Výsledek:
Ve výsledcích celkově dominují hotely z řetězců i v roce 2010, přičemž žádná značka hotelů výrazně nevynikla. V České republice se mezi hotely, které nejčastěji rezervovali obchodní cestující, prosadil angelo Hotel Pilsen v Plzni; Courtyard ve Stockholmu vede v mezinárodním srovnání. Ale také Falkensteiner v Bratislavě a Melia v Lucemburku představují obzvláště oblíbené možnosti ubytování pro obchodní cestující. V rámci Evropy můžeme v žebříčku sledovat zastoupení hotelů vedených majiteli, Grand Hotel Zvon v Českých Budějovicích, Kantarellis Suites ve Vaase a Airport-Hotel Budapest. Především Grand Hotel Zvon při tom dokázal obhájit dobré umístění i v mezinárodním žebříčku.
http://www.hotel.info/Press.aspx?mode=article&lng=CS&item=988
Kontakt pro tisk:
hotel.info
Timo Vavrinec, Aleksander Szumilas
Hugo-Junkers-Str. 15-17
90411 Norimberk, Německo
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-mail: presse@hotel.info