Chování hotelových hostů: poctivost je pro hoteliéry nejdůležitější

Anketa on-line hotelové rezervační služby hotel.info [ http://www.hotel.info ] mezi jejími německými a evropskými partnerskými hotely ukazuje, že si hoteliéři u svých zákazníků váží poctivosti jako nejdůležitější vlastnosti.

Hoteliéři si tedy podle ankety hotel.info nejvíce cení hotelových hostů, kteří zaplatí svůj účet a neodcizí z hotelu žádné předměty. Téměř 100 % respondentů z hotelnictví hlasovalo v tomto ohledu pro „velmi důležité“ nebo „důležité“.

S těsným výsledkem přes 95 % následuje vlastnost spolehlivost, např. žádné stornování hotelovým hostem na poslední chvíli a také respektování provozní doby recepce pro přihlašování a odhlašování ubytování. Jako třetí nejdůležitější vlastnost hostů se podle osob odpovědných za hotely umístila přívětivost hostů k vlastnímu personálu. Tento názor má podle ankety více než osm z deseti manažerů hotelů.

Čistotnosti a velkorysosti, vlastnostem hostů, které by se obecně považovaly asi za obzvláště důležité, se naproti tomu přikládá zřejmě menší význam. Zatímco čistotnost pokládá přinejmenším asi 80 % hoteliérů za „velmi důležitou“ a „důležitou“, a doufá tak v zanechání pokojů v uklizeném stavu, očekávání s ohledem na velkorysost hostů nejsou příliš velká. Pouze přibližně pro každého pátého hoteliéra je důležité spropitné.

hotel.info [ http://www.hotel.info ] se dotazovala svých německých a evropských hoteliérů v rámci svého hotelového newsletteru. Hoteliéři při tom hodnotili výše uvedené vlastnosti hostů jako „velmi důležité“, „důležité“, „neutrální“, „nepříliš důležité“ a „nedůležité“. Ankety se zúčastnilo více než 700 hoteliérů.

http://www.hotel.info/Press.aspx?mode=article&lng=CS&item=928

Kontakt pro tisk:

hotel.info

Timo Vavrinec

Hugo-Junkers-Str. 15-17

90411 Norimberk, Německo

Tel.: +49-(0)911-59832-0

Fax: +49-(0)911-59832-11

E-mail: presse@hotel.info

http://www.hotel.info

Klíčová slova Německo-hotely-turistika-hotel.info

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.