V době hospodářské krize: spokojenost hostů s hotely po celém světě vzrostla; Poměr cena/výkon hotelů k pololetí 2009

"Odpovídal váš hotelový pokoj ceně?" Tuto otázku důkladně prověřuje aktuální analýza hotel.info, bezplatné on-line služby pro hotelové rezervace pro více než 210.000 hotelů po celém světě. hotel.info přitom porovnává svá hodnocení hotelů, jichž má nyní více než 1 milion, od rezervujících zákazníků hotel.info z celého světa podle poměru cena/výkon ve 3 a 4hvězdičkových hotelech. Poměr cena/výkon hotelů hotel.info (HPLI) k pololetí roku 2009 přináší v porovnání s hodnocením ke konci roku 2008 některé zčásti překvapivé změny.

Zde stručně ty nejdůležitější:

- v době hospodářské krize: spokojenost hostů s hotely po celém světě vzrostla;

- hotely v Lisabonu jsou celosvětově na prvním místě; metropole, jako Londýn, Moskva nebo New York, mimo hru; Varšava na sedmé příčce;

- poměr cena/výkon polských hotelů celosvětově konkurenceschopný, Beroun obhájil první příčku před Čeladnou;

- města Harrachov a Mladá Boleslav se umístila na předních místech, města Liberec, Praha a Mariánské Lázně obstála podprůměrně.

Podrobné výsledky naleznete zde:

http://www.hotel.info/media/presse/Price_Quality_Czech_Republic_2009.pdf

Kontakt pro média:

hotel.de AG

Timo Vavrinec

Hugo-Junkers-Str. 15-17

D-90411 Nürnberg

Germany (Německo)

Tel: +49 911-59832-0

Fax: +49 911-59832-11

E-post: press@hotel.info

Internet: http://www.hotel.info

Klíčová slova Německo-hotely-služby-hotel.info

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.