Společnost Eurail Group G.I.E. zaznamenala výrazný nárůst počtu cestujících, kteří využili jízdenku InterRail. A to i přes současnou ekonomickou krizi. První náznaky ukazují, že téměř 240.000 Evropanů využilo v loňském roce jízdenky InterRail Pass, což představuje nárůst asi o 37 procent oproti roku 2007.
Jakmile převzala společnost Eurail Group management jízdenek InterRail v dubnu 2006, byl tento produkt renovován a znovu zaveden v širší nabídce.
Nová podoba značky InterRail a rozšířená nabídka přinesla společnosti silnější, pozici a větší konkurenceschopnost a položila silné základy pro pokračování rozvoje navzdory současným ekonomickým problémům. Dalším počinem, který zvýšil popularitu tohoto produktu byla výroba podrobného průvodce doplněného mapou, který obdrželi všichni cestující využívající jízdenku InterRail Global Pass.
Zvýšilo se rovněž obecné povědomí o značce InterRail. Koncepce jízdenek InterRailing oživla, neboť si mnoho lidí uvědomilo, že vlastní cesta se může stát součástí jejich dovolené. Cestování vlakem umožňuje pasažérům na dovolené, aby se zcela uvolnili a sledovali měnící se krajinu předtím, než je vlak doveze do samého středu města.
Zájem o jízdenky InterRail se může ještě výrazně zvyšovat, neboť stále ještě mnoho lidí slyší o jízdenkách InterRail poprvé a dozvídá se, že je tento produkt nabízen pro všechny věkové skupiny.
Nedávno společnost Eurail Group G.I.E. a její dceřiná společnost Eurail.Com B.V., odpovědná za internetový prodej přes doménu InterRailnet.com, vystavovaly produkty InterRail na národní výstavě v Nizozemí. O stánek značky InterRail byl velký zájem a jen v prvních pěti dnech výstavy ho odhadem navštívilo více než 2.000 lidí. Mnoho návštěvníků bylo příjemně překvapeno, když se dozvěděli, že jízdenky InterRail již nejsou určeny pouze pro mladé lidi, a že na rozdíl od obecného přesvědčení není stanoven žádný horní věkový limit.
"Samozřejmě, jízdenky InterRail představují ideální produkt pro mladé lidi, kteří mají smysl pro dobrodružství a zajímá je různorodost evropské kultury, vysvětluje Ana Dias e Seixasová, marketingová ředitelka společnosti Eurail Group. "Naše produkty nejsou omezeny pouze na věkovou skupinu 18-25 let. Jízdenky InterRail umožňují cestujícím, aby si sami naplánovali svůj itinerář a přizpůsobili cestu svým potřebám a zájmům, které mohou být velmi široké. Touha objevovat Evropu nemá žádné věkové hranice, jde jen o to, zda máte zájem."
Od roku 2007 vzrostl podíl cestujících ve věku 26 let a starších z 27 procent na 30 procent, což je důkazem změny přístupu dospělých zákazníků. Společnost Eurail Group očekává, že zájem zákazníků bude pokračovat i v tomto roce. Jedním z hlavních stimulů v těchto složitých ekonomických podmínkách je, že ceny jízdenek InterRail v roce 2009 zůstávají stejné jako v dubnu 2007, kdy byla spuštěna současná nabídka produktů.
Jízdenky InterRail Global Pass umožňují cestujícím objevovat až 30 evropských zemí vlakem a otevírá jim mnoho cestovatelských možností. Ceny začínají na pouhých 159 eur za pětidenní jízdenku pro mladé lidi a 249 eur za jízdenku pro dospělé. Společnost Eurail Group nabízí rovněž celou řadu jízdenek InterRail pro jednotlivé země. Více informací o produktech a jejich zakoupení naleznete na internetových stránkách na adrese http://www.InterRailnet.com nebo kontaktujte zprostředkovatele nebo železniční společnost, která je členem programu.
Více informací:
Firemní internetové stránky společnosti Eurail Group a tiskové středisko: http://www.eurailgroup.com
Fotogalerie společnosti Eurail: http://eurail.informationstore.net
Poznámka pro vydavatele: Programu InterRail se účastní provozovatelé železnic z následujících zemí: Rakousko, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Velká Británie, Řecko, Maďarsko, Itálie, Lucembursko, Černá Hora, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Irsko, Makedonie, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švýcarsko, Švédsko a Turecko.
Zdroj: Eurail a InterRail
Kontakt:
Marketingová ředitelka společnosti Eurail Group
Ana Dias e Seixasová
Tel.: +31(0)30-8500-125
E-mail: pressinfo@eurail.nl