Dobrá zpráva: 1 euro je velké jmění!

Protext-IKEA logo

Protext-IKEA logo

Protext: Ikea soft toys

Vánoce se blíží a s nimi i každoroční kampaň plyšových hraček IKEA.

V období od 2. listopadu do 23. prosince 2008 daruje IKEA 1 euro z každé prodané plyšové hračky organizacím UNICEF a Save the Children (Zachraňte děti) na vzdělávací projekty.

Od roku 2003 tyto organizace získaly prostřednictvím plyšové kampaně v IKEA už 11 milionů euro na podporu dětí v nouzi na celém světě. Doufáme, že nám letos naši zákazníci pomohou vybrat dalších 5 milionů euro. Za jedno euro se dají koupit sešity a tužky pro pět dětí - máme tedy příležitost vykouzlit úsměvy na tvářích mnoha dětí, které se tolik chtějí něco naučit.

Kontaktní osoba:

IKEA Česká republika

Jindra Válová

Public Relations

Tel: +420 257 186 210

e-mail: Jindra.Valova@memo.ikea.com

Klíčová slova ČR-Švédsko-trh-sociální-UNICEF-charita-děti-nábytek-firmy-IKEA-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Politika, veřejná správa a soudy

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.