Umístění PR článků na zpravodajských portálech

Popis služby

PR servis Protext ČTK spolupracuje se zpravodajskými portály iDNES.cz, Lidovky.cz, E15.cz, Info.cz, Echo24.cz, Ženy.cz, Dáma.cz, Auto.cz a Euro.cz

Zprávy vydané prostřednictvím služby Protext lze umístit na jedny z nejnavštěvovanějších zpravodajských serverů českého internetu. Sdělení zveřejněné Protextem se tak dostane nejen k novinářům, ale okamžitě si ho může přečíst i veřejnost.

Firmy a další zadavatelé, kteří zveřejňují texty prostřednictvím Protextu, tak získají přímou cestu ke čtenářům a dostanou se do internetových vyhledávačů. Právě optimalizace pro vyhledávače (SEO) je jedním z důvodů, proč umístit PR článek na zpravodajský portál s velkou návštěvností.

Za obsah komerčního sdělení nese plnou odpovědnost zadavatel.

Více informací získate na:

Česká tisková kancelář
oddělení Protext
Opletalova 5
111 44 Praha 1

tel.: +420 222 098 368
+420 222 098 175
e-mail: protext@ctk.cz

PR články nebo komerční sdělení na zpravodajských portálech jako bonus pro klienty Protextu ČTK:

iDNES.cz:
Trvalé zveřejnění článku na stránce sdeleni.idnes.cz v jakékoli rubrice. Navíc dočasné umístění hypertextové upoutávky na článek na Praha.idnes.cz, dále napříč webem (mimo HP, cca 100 tisíc impresí) a na jizdnirady.idnes.cz (IDOS - prostor „REGIOBOX“ cílený na Prahu a střední Čechy).
Technické specifikace

Lidovky.cz:
Zveřejnění článku na stránce pr.lidovky.cz. Navíc dočasné umístění hypertextové upoutávky na nově vytvořené 5. pozici v sekci „Komerční sdělení“ u redakčních článků.
Technické specifikace

Echo24.cz:
Upoutávka na článek je zobrazena napříč webem ve sloupci „Online zprávy“. Garantujeme 150.000 impresí rozložených do jednoho týdne. Článek zůstává uložený v archivu, je tedy i nadále dohledatelný.
Technické specifikace

Info.cz:
PR článek je umístěný 1 den na HP nebo ve vybrané rubrice titulu mezi redakčními články a poté klesá níže s obsahem, zůstává v archivu a je dohledatelný přes vyhledávání. Může obsahovat až 4 odkazy a fotogalerii i video.
Technické specifikace

E15.cz:
PR článek je umístěný 1 den na HP nebo ve vybrané rubrice titulu mezi redakčními články a poté klesá níže s obsahem, zůstává v archivu a je dohledatelný přes vyhledávání. Může obsahovat až 4 odkazy a fotogalerii i video.
Technické specifikace

Ženy.cz:
PR článek je umístěný 1 den na HP nebo ve vybrané rubrice titulu mezi redakčními články a poté klesá níže s obsahem, zůstává v archivu a je dohledatelný přes vyhledávání. Může obsahovat až 4 odkazy a fotogalerii i video.
Technické specifikace

Dáma.cz:
PR článek je umístěný 1 týden na HP nebo ve vybrané rubrice titulu mezi redakčními články a poté klesá níže s obsahem, zůstává v archivu a je dohledatelný přes vyhledávání. Může obsahovat až 4 odkazy a fotogalerii i video.
Technické specifikace

Auto.cz:
PR článek je umístěný 1 den na HP nebo ve vybrané rubrice titulu mezi redakčními články a poté klesá níže s obsahem, zůstává v archivu a je dohledatelný přes vyhledávání. Může obsahovat až 4 odkazy a fotogalerii i video.
Technické specifikace

Euro.cz:
Publikace PR článku na portále Euro.cz. Upoutávka na článek je ve fixním „boxu“ ve vrchní polovině webu Euro.cz a Finance.cz na hlavní stránce i v detailu článku. Box obsahuje vždy 3 zprávy. Upoutávka na článek je v boxu minimálně po dobu jednoho týdne. Článek je umístěn na URL adrese Euro.cz.
Technické specifikace

Pro více informací o možnosti umístění PR článku nebo upoutávky na uvedených portálech prosím kontaktujte: protext@ctk.cz