Značka Honor ohromuje 150% růstem mezinárodního prodeje v 1. pololetí roku 2018

Honor 10 s AI 2.0 dosáhl prodeje 3 milionů kusů (PRNewsfoto/Honor)

Honor 10 s AI 2.0 dosáhl prodeje 3 milionů kusů (PRNewsfoto/Honor)

Hongkong 12. července 2018 (PROTEXT/PRNewswire)

Nejnovější vlajkový model Honor 10 s AI 2.0 dosáhl prodeje 3 milionů kusů během tří měsíců

Honor, přední online značka smartphonů, dnes oznámila počty, které ukazují růst společnosti Honor na celém světě v první polovině roku 2018. Hlavním z nich byl pozoruhodný meziroční nárůst mezinárodního objemu prodeje mimo Čínu o 150 %. Tento pokračující rozvoj představuje významný krok společnosti Honor k jejímu cíli být v příštích pěti letech mezi třemi nejlepšími světovými značkami mobilních telefonů.

Vlajkový model značky, smartphone Honor 10, zaznamenal největší úspěch díky prodeji více než 3 milionů kusů od jeho uvedení na trh před několika měsíci. Všeobecně pochvalovaný model Honor 10 obsahuje dvě hlavní inovace v oblasti inteligentních telefonů - nejvýkonnější duální fotoaparát s technologií AI a průkopnický design s 3D skleněným zadním krytem s úžasným nanooptickým povrchem. Ke globálnímu úspěchu modelu Honor 10 patří:

- Malajsie, kde Honor 10 překonal rekord doposud nejprodávanějšího vlajkového telefonu ve velkém online obchodě Shopee.

- Francie, kde byl telefon Honor 10 druhým nejprodávanějším smartphonem přes internet a v květnu šestým nejprodávanějším v celkovém maloobchodním prodeji telefonů v ceně 300-400 EUR.

- Rusko, kde byl Honor 10 nejprodávanějším smartphonem v cenovém rozmezí 25 000-30 000 rublů a byl zařazen mezi 5 nejlepších smartphonů v žebříčku GfK.

- Německo, kde Honor 10 překonává akční prodej telefonu Honor 9 o více než 100 %.

„Ve společnosti Honor jsme potěšeni, že naše odhodlání poskytovat bezkonkurenční inovace a uživatelské zkušenosti za bezkonkurenční cenu bylo oceněno a setkalo se s takovým nadšením uživatelů na celém světě," řekl pan George Zhao, prezident společnosti Honor. „Naše dosavadní globální úspěšnost v roce 2018 nám vytváří silnou pozici pro splnění našeho cíle stát se během pěti let jednou ze tří největších značek smartphonů na světě."

Údaje na tržní úrovni rovněž ukazují, že značka Honor překonávala rekordy a získávala nové příznivce na každém trhu. V květnu letošního roku značka Honor předstihla Apple, aby se stala ruskou značkou smartphonů č. 2 z hlediska objemu prodeje poté, kdy se během předchozích 13 měsíců umisťovala na silné třetí pozici. Tato značka je také nejrychleji rostoucím dodavatelem smartphonů v Indii, s 300% nárůstem objemu prodeje a tržeb v první polovině roku 2018. Působivé zisky byly zaznamenány také v celé Evropě, kdy objem prodeje ve Spojeném království vzrostl o 200 % a ve Španělsku o 500 %.

Honor také nadále rozšiřuje svou globální působnost a rozšiřuje své produktové portfolio v jihovýchodní Asii, na Středním východě a v Latinské Americe, přičemž v letošním roce zahájila svou činnost také v Indonésii, Thajsku, Vietnamu, na Filipínách, v Singapuru, Egyptě, Pákistánu, Mexiku, a Kolumbii.

Doma v Číně zůstává Honor i nadále nejlepším online značkou smartphonů a jedinou online značkou smartphonů, která patří mezi pět nejlepších značek smartphonů na trhu. Od ledna do dubna roku 2018 společnost Honor podle nezávislého výzkumu trhu agenturou Sino Market Research prodala 18,07 milionů telefonů a dosáhla tržeb z prodeje ve výši 26,3 miliardy RMB. Síla a popularita značky byla zdůrazněna nedávno během festivalu „618 Shopping Festival" společnosti JD.com, během kterého společnost Honor získala prvenství s nejvyšším kumulativním objemem prodeje v období od 1. do 18. června, stejně jako v kategorii objemu prodeje za jediný den 18. června.

O značce Honor

Honor je přední světovou značkou smartphonů, která je součástí skupiny Huawei. Tato značka vznikla s cílem naplnit slogan „Pro statečné" (For the Brave) a snaží se uspokojovat potřeby generace z přelomu tisíciletí prostřednictvím nabídky výrobků optimalizovaných pro internet, které svým uživatelům nabízí skvělé možnosti, podporují akčnost a kreativitu a umožňují jim plnit si své sny. Díky tomu se značka Honor odlišuje od ostatních a sama naplňuje svůj slogan statečnosti v tom smyslu, že dělá věci jinak a snaží se zákazníkům nabízet jenom ty nejmodernější technologie a inovace.

Více informací naleznete na webových stránkách www.hihonor.com nebo nás sledujte na:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/717202/Honor_3_million_sold_out.jpg

KONTAKT: Grace Li, +852 5933 6315, Liyue11@huawei.com

 

SENDING PRESS RELEASES

I want to receive press releases with the same keywords as this article:

Keywords

Čína-komunikace-elektronika-Honor

Category

PC, Internet, telecommunications, post service

Region

Asia, Australia

Photograph

 
 

Important notice

Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.