Platforma Tmall společnosti Alibaba Group podporuje akci New York Fashion Week: The Shows

New York 14. září (PROTEXT/BusinessWire)

Na letošní nákupní módní přehlídce platformy Tmall, pořádané před největším světovým dnem nákupů 11. listopadu, se představí návrháři ze Spojených států amerických

Největší čínská spotřebitelská platforma pro značky a maloobchodníky Tmall společnosti Alibaba Group (burzovní index NYSE:BABA) oznámila, že se spolu se společností Suntchi stala oficiálním partnerem akce New York Fashion Week (dále jen NYFW): The Shows. Chce pomoci americkým návrhářům a značkám, aby využili vliv a technologie společnosti Alibaba a vůbec poprvé oslovili čínský trh.

V rámci spolupráce vybrala společnost Alibaba návrháře na akci NYFW, které představí na již druhé nákupní módní přehlídce platformy Tmall, módní akci, která se uskuteční v říjnu jako předehra světového nákupního festivalu firmy Alibaba 11. 11. Global Shopping Festival, největšího dne nákupů na světě. V loňském roce Alibaba vysílala živě tuto akci na streamu pro sedm milionů diváků a představila více než 50 mezinárodních značek. Díky spolupráci se společností Alibaba budou mít přední američtí návrháři, jako například Opening Ceremony a Robert Geller, vůbec poprvé možnost se představit více než půl miliardě zákazníků, kteří navštěvují platformy Alibaba.

Ve snaze podpořit mezikulturní výměnu mezi Spojenými státy americkými a Čínou bude spolupráce zahrnovat rovněž jedinečnou akci „NYFW: China Day“, v rámci které se představí během NYFW: The Shows příští rok v září přední čínští návrháři vybraní na letošní módní prodejní přehlídce Tmall 2017.

„Jsme velmi rádi, že můžeme podpořit akci NYFW: The Shows a umožnit americkým značkám a maloobchodníkům, aby získali přístup ke stále rostoucí základně zákazníků v Číně,“ řekl prezident společnosti Alibaba Group Michael Evans. „Rozsah, technologie a vynikající znalosti zákazníků firmy Alibaba přinesou značkám a návrhářům skutečně jedinečnou možnost navázat kontakt se zákazníky na největším světovém trhu novými a moderními cestami.“

„Společnost Opening Ceremony jsme založili před 15 lety na základě inspirující cesty do Hongkongu. Vzhledem k tomu, že rodinné kořeny máme v Číně, je pro nás velmi vzrušující spolupracovat s tak významnou společností jako je Alibaba, sdílet náš příběh a rozšířit vliv naší společnosti ve světě,“ uvedli Humberto Leon a Carol Lim, zakladatelé společnosti Opening Ceremony.

„Jsme velmi rádi, že začneme budovat naši značku v Číně a pomocí moderní technologie společnosti Alibaba přizpůsobíme zážitek z nakupování na míru zákazníkům. Naše značka tak bude přístupnější pro stále větší počet zákazníků v Číně. To vše je velice důležité pro naši globální expanzi,“ řekl návrhář Robert Geller.

O společnosti Alibaba Group

Posláním Alibaba Group je usnadnění obchodování kdekoliv na světě. Společnost usiluje o vybudování budoucí infrastruktury obchodování. Předpokládá, že se její zákazníci potkají, budou pracovat a žít v systému Alibaba, a že tato firma vydrží alespoň 102 let.

Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170913005609/en/

Kontakty

Alibaba Group

Sharon Chan

Tel : +1 415-361-8219

Email : sharon.chan@alibaba-inc.com

Zdroj: Alibaba Group

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

 

SENDING PRESS RELEASES

I want to receive press releases with the same keywords as this article:

Keywords

USA-Čína-móda-trendy-obchod-Alibaba Group

Category

Retail chains and goods distribution
Newspapers, magazine, TV, radio, advertisement

Region

USA, Canada, U.N.

Photograph

 
 

Important notice

Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.