IMMOFINANZ spouští „easy shopping“, první mezinárodní marketingovou kampaň pro svou maloobchodní značku STOP SHOP

Praha 12. září (PROTEXT)

Společnost IMMOFINANZ standardizovala marketing pro svou mezinárodní značku nákupních parků STOP SHOP, která pokrývá téměř 70 míst v osmi zemích. Nové motto „easy shopping“ (tedy „snadné nakupování“) shrnuje tzv.brand drivers stojící za touto značkou: STOP SHOP je přitažlivý a praktický místní dodavatel s rozmanitou nabídkou produktů, která poskytuje atraktivní hodnotu za dobré peníze a může být snadno dosažena díky dobrému dopravnímu spojení. Všechny propagační kampaně budou nyní vyvíjeny ve vídeňském ústředí a používány pro propagaci značky STOP SHOP ve všech zemích. Současná kampaň „back to school“ („zpátky do školy“) představuje začátek tohoto nového marketingového přístupu.

„Naše portfolio nemovitostí se soustřeďuje okolo značek. Ty představují slib kvality, daný našim zákazníkům, a vytvářejí důvěru. Vysoká úroveň standardizace nejenže tvoří základ pro silné uznání značek na trhu, ale přináší také úsporu nákladů. Místo toho, abychom vyvíjeli četné individuální koncepty, rozjíždíme jednotný koncept ve všech zemích. Tento přístup je nyní rozšířen na naši propagaci značek - a STOP SHOP je výchozím bodem,“ vysvětluje Dietmar Reindl, provozní ředitel (CHief Operations Officer, COO) společnosti IMMOFINANZ.

„Pro všech 67 míst STOP SHOP jsme provedli reprezentativní analýzu trhu, abychom identifikovali tzv. brand drivers, tedy důvody, kvůli kterým lidé navštěvují naše nákupní parky STOP SHOP. To poskytlo základnu pro naše nové motto ,easy shopping?,“ uvedl Bernhard Klein, vedoucí mezinárodního marketingu a řízení značek v IMMOFINANZ. „Reklamní vizuály vytvářejí potřebu díky zábavným postavám, a tato potřeba je pak uspokojena sloganem: STOP SHOP má pro vás tu pravou nabídku!“

Kromě strategie a vizualizace přesvědčování byl redefinován i korporátní design: firemní logo ve vizuálu bylo zvětšeno a bude přemístěno, spolu s mottem „easy shopping“ a smajlíkem, pod logo.

STOP SHOP je značka společnosti IMMOFINANZ pro nákupní parky. Charakteristický je pro ně standardizovaný formát a atraktivní mix nájemců. Nacházejí se primárně ve spádových oblastech s 30.000 až 150.000 obyvateli a většinou mívají mezi 8.000 a 15.000 m2 pronajímatelných ploch. STOP SHOPy jsou atraktivními nemovitostmi s jednotnými standardy kvality, konceptem easy shopping, který uspokojuje každodenní potřeby, a vysokou mírou uznání na trhu. STOP SHOP portfolio společnosti IMMOFINANZ v současnosti pokrývá 67 míst v osmi zemích s celkem přibližně 456.000 m2 pronajímatelných ploch a s mírou obsazenosti 97,7% (údaje platné pro konec června 2017).

O společnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je společnost podnikající v oblasti komerčních nemovitostí, jejíž aktivity se zaměřují na segmenty maloobchodních a kancelářských nemovitostí na osmi klíčových evropských trzích: Rakousko, Německo, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Polsko. Její primární aktivity zahrnují správu a výstavbu nemovitostí, přičemž značky STOP SHOP (maloobchod), VIVO! (maloobchod) a myhive (kancelářské nemovitosti) představují silný místní prvek a jsou synonymem kvality a excelentních služeb.

Portfolio obsahuje více než 240 nemovitostí v přibližné hodnotě 4,1 miliardy eur (bez Ruska). Společnost IMMOFINANZ je kotována na burzách ve Vídni (kde je součástí tzv.leading ATX indexu) a ve Varšavě. Pro více informací prosím navštivte tyto stránky: http://www.immofinanz.com

 

SENDING PRESS RELEASES

I want to receive press releases with the same keywords as this article:

Keywords

ČR-reality-trh-služby-firmy-Immofinanz

Category

Construction, building materials, real estate
Tourism and travel services
Retail chains and goods distribution

Region

Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Photograph

 
 

Important notice

Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.