Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Praha 9. srpna (PROTEXT)

Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další symboly spojené se zdravím. Nový je i slogan internetového obchodu "zdraví nás baví".

Jde o nejzásadnější proměnu od vzniku Lékárny.cz v roce 1999. "Tehdy jsem měl v hlavě jednu myšlenku - dát lidem možnost volby, pokud jde o jejich zdraví. Možnost vybrat si mezi běžnými přípravky, alternativní medicínou, bylinkami a přírodními léčivy. Když jsem kupoval doménu, jen mlhavě jsem tušil, jak moc to změní můj život. A nejen můj," vzpomíná majitel a zakladatel značky Vladimír Finsterle. "Baví mě společně se zákazníky hledat, vytvářet a sdílet nové cesty k lepšímu životu," shrnuje v jedné větě přístup své firmy založený na neustálém hledání nových řešení.

"Lidé se dneska o sebe víc starají, uvědomují si, že zdraví nejsou jenom léky, ale i způsob, jak žijeme," vysvětluje ředitel Karel Klodner. "Navíc tým Lékárny.cz tvoří profesionálové, pro které je práce v oboru víc než jenom zaměstnáním," dodává. V souladu se sloganem "zdraví nás baví" tak zaměstnanci Lékárny.cz do všeho, co dělají, dávají kousek sebe a sami na sobě testují, co doporučují i zákazníkům - na blozích se tak lidé mohou dočíst, jak Bára z marketingu hubne, jak Tomáš z IT běhá nebo jak administrátorka webu Zuzka vaří podle zdravých receptů.

Přátelský přístup má být vidět ve všem, co Lékárna.cz dělá: Nový web je responzivní, aby se správně zobrazoval v počítači, telefonu i tabletu. O nových trendech z oblasti zdraví a krásy informuje Magazín Lékárny.cz. Každý pracovní den jsou na chatu lékárníci připravení odpovídat na dotazy týkající se volby léků, jejich dávkování nebo kontraindikace a k dispozici je zákazníkům i seznam jejich oblíbených produktů nebo minulých nákupů.

"Postavení jedničky na trhu nás přivedlo k provedení rozsáhlých změn a nikoli jen dílčích úprav. Lékárna.cz vznikla na českém internetovém trhu jako první a vždycky byla průkopníkem i díky tomu, že majitel a zakladatel Vladimír Finsterle je velký vizionář a ostatně je to jediný lékárník mezi majiteli tuzemských největších online lékáren," komentuje změnu kabátu ředitel e-shopu Karel Klodner.

Obdobně změnil web i logo také sesterský e-shop MojaLekáreň.sk. Celkové náklady související s vytvořením nového e-shopu a změnou loga dosáhnou téměř třiceti milionů korun.

Autorem loga je studio Dynamo design. "Značky Lékárna.cz a MojaLekáreň.sk jsou jedinečné ve svém grafickém pojetí. Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako čtyři protilehlá srdce. Ve všech případech se jedná o prvky, které vyvolávají podvědomé asociace se zdravím a léky. Celkový dojem posiluje také barevnost, která navazuje na původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky," vysvětluje Michal Richtr, managing partner studia.

Lékárna.cz s třetinovým podílem na trhu je lídrem v oblasti prodeje lékárenského sortimentu na internetu. Vznikla v roce 1999 jako informační portál o lécích, v roce 2003 se stala první českou online lékárnou. Od roku 2006 provozuje na Slovensku sesterský e-shop MojaLekáreň.sk, který přináší zhruba pětinu tržeb. V roce 2016 dosáhla obratu 503,2 milionu korun a zaměstnávala 60 lidí. Lékárna.cz je součástí obchodní skupiny Pears Health Cyber.

Pro další informace, nebo pokud chcete dostávat podobné zprávy, prosím kontaktujte:

- Zdeněk Fekar, mediální zástupce, tel. (+420) 775 599 024, e-mail: zdenek@evox.cz

 

SENDING PRESS RELEASES

I want to receive press releases with the same keywords as this article:

Keywords

ČR-internet-zdraví-léky-trh-firmy-Lékárna.cz

Category

Health, medical treatment, pharmaceuticals
PC, Internet, telecommunications, post service
Retail chains and goods distribution

Region

Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Photograph

 
 

Important notice

Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.