Druhý hotel značky NYX v Evropě se otevírá v Praze

Berlín/Praha 16. března (PROTEXT/ots)

- Urbanistický pohled na nejlepší místo

- Jedinečnou atmosféru tomuto stylovému hotelu poskytují místní umělci

Poté, co byl v polovině února v moderní italské metropoli Miláně otevřen první evropský hotel značky NYX, stává se nyní hotel NYX Prague druhým místem, které přijímá své hosty. Tento lifestylový hotel společnosti Leonardo Hotels se nachází ve středu pulzujícího centra města a zaujímá svým nápadným vzhledem. Získá si Vás konceptem současného umění, který vznikl díky spolupráci s místními umělci. Hosté si mohou vybrat celkem z 91 pokojů - od "Little Star Room" až po 80 čtverečních metrů velký pokoj "Heaven Suite" s vlastní terasou a úžasným výhledem na Prahu.

Praha je moderní město s historickou elegancí. Tato zvláštní atmosféra se odráží také v hotelu NYX: historicky dochovaná stavba, postavená v českém rondo kubistickém stylu, je zajímavá svým speciálním uměleckým konceptem. Vybraní "pouliční umělci" hráli při konfiguraci hotelu významnou roli tím, že do prostor vnesli autentickou atmosféru města. Tuto jedinečnou atmosféru dodali budově takoví umělci, jako Martin Krajc, Ondřej Vyhnánek (X-Dog), Jana Babincová a Sofie Tobiášová. Například Krajc vytvořil vzorované stěny v předsíni, které vítají hosty při vstupu do hotelu. Tímto se hotel NYX Prague stává součástí místní umělecké scény. Další plánovaná spolupráce zaujme nejen návštěvníky, ale také změní hotel na hot spot pro kreativní obyvatele Prahy.

"NYX Prague je hotel pro individualisty: umění, design, hudba a noční život jsou zde spojeny dohromady. Společně tvoří celkový koncept, který je charakteristický pro všechny hotely této značky a působí na všechny smysly hostů", říká Daniel Roger, výkonný ředitel společnosti Leonardo Hotels Europe.

Speciální design hotelu NYX Prague vypracoval interiérový návrhář Andreas Neudahm. V souladu s požadavky základního konceptu značky je kladen důraz na uvolněný a ležérní charakter designu. Mnoho zde použitých prvků je jediných svého druhu. Byly vytvořeny výhradně pro hotel NYX, a tím se optimálně prolínají s uměleckou koncepcí. Celé dílo bude dokončeno koncem března.

Další informace o značce NYX Hotels: https://www.leonardo-hotels.com/explore-nyx

Fotografie z NYX Prague lze stáhnout zde: https://www.dropbox.com/sh/4taxy487lq9qcys/AACc4uyESuz2hvD5FHYa6XgQa?dl=0

LEONARDO HOTELS je evropská divize společnosti Fattal Hotels Group, kterou založil David Fattal v Izraeli. V Izraeli a Evropě stojí ve více než 50 destinacích přes 115 hotelů značky Leonardo Hotels. Na evropském trhu působí značka Leonardo Hotels již od roku 2006, a to prostřednictvím více než 75 hotelů ve více než 40 destinacích. Hotely jsou ve tříhvězdičkové a čtyřhvězdičkové kategorii, a tomu odpovídá i jejich úroveň. V současné době vlastní hotelová skupina v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Belgii, Nizozemsku, Anglii, Skotsku, Španělsku, České republice, Polsku, Maďarsku a v Itálii celkem přes 13 000 místností a více než 22 000 m2 konferenčních prostor. Nabízí místa pro odpočinek, která se vyznačují unikátní atmosférou, svébytným regionálním designem a osobitým vzhledem. Vše v duchu kréda společnosti: "dobrý pocit". Cílem je zajistit 100% spokojenost hostů. Vedení společnosti pro Evropu sídlí v Berlíně. Značka Leonardo Hotels zastřešuje značky "Leonardo Hotels", "Leonardo Royal Hotels", "Leonardo Boutique Hotels" a "NYX Hotels".

Kontakt pro média: Anne Radies, Telefon: +49 (0)30 688 322 - 483, a.radies@leonardo-hotels.com

 

SENDING PRESS RELEASES

I want to receive press releases with the same keywords as this article:

Keywords

Německo-ČR-hotely-Leonardo Hotels

Category

Tourism and travel services

Region

Europe, EU, NATO

Photograph

 
 

Important notice

Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.