Kosmetická značka Kat Von D Beauty vytváří globální tým Artistry Collective a vlastní YouTube kanál

San Francisco 16. března (PROTEXT/PRNewswire)

Kosmetická značka Kat Von D Beauty vytváří první oficiální tým vizážistek s názvem Artistry Collective, který bude reprezentovat značku na světové scéně se čtyřmi špičkovými trendovými profesionálními vizážistkami.

Interaktivní multimediální tiskovou zprávu najdete zde: https://www.multivu.com/players/English/8058351-kat-von-d-beauty-artistry-collective

Jména jako Kelseyanna Fitzpatrick, Tara Buenrostro, Steffanie Strazzere a Leah Carmichael jsou vlastní důkladnou volbou Kat Von D a společně tvoří tým Artistry Collective značky Kat Von D. Každá z nich má zkušenosti a dovednosti v jiné oblasti a spolu vyjadřují poslání a talent značky Kat Von D Beauty, improvizaci, opravdovost, veganství, vysoký výkon a svobodu projevu od každodennosti až po avantgardu. Každá z těchto inovačních umělkyň má za sebou bohatou minulost a vzdělání v oblasti vizážistiky, práce s celebritami a předními vizážisty celebrit, či redakční činnosti.

„Jsem velmi potěšena, že budeme rozšiřovat rodinu značky Kat Von D spolu s těmito výjimečně nadanými dámami, které jsou dokonalými zástupkyněmi naší značky. Tyto talentované umělkyně jsem objevila díky jejich skvělé práci na osobních účtech na Instagramu a i když je každá z nich úžasná svým jedinečným způsobem, spolu budeme tvořit nepřekonatelný tým Artistry Collective. Jsem opravdovou fanynkou každé z nich - Leah dokáže dělat zázraky s pletí, v jejích rukou se každá tvář stává bezchybnou. Tara má drsný styl, který je dán jejím uměleckým zázemím. Steffanie zdobí gotický styl, který je zároveň romantický a krásný a u Kelsey vždy žasnu, jak dokáže pracovat s makeupem, jakoby to byla kresba, zejména v tak mladém věku. Tyto dámy jsou opravdovými umělkyněmi s velkým srdcem, které budou esencí propagace značky Kat Von D na celém světě na daleko sofistikovanější úrovni. Doufám, že jedinečný obsah, který s týmem Artistry Collective vytvoříme, bude inspirací také pro ostatní." - Kat Von D

„Naším cílem je znovuobjevení umělecké dokonalosti pro 21. století s debutujícím týmem značky Kat Von Artistry Collective." - Kelly Coller, ředitelka pro globální marketing, Kat Von D Beauty

Tým Artistry Collection bude pro značku Kat Von D Beauty pracovat na plný úvazek jako celosvětová vizážistická skupina, která plně využije všechny platformy ke sdílení svých dovedností se svými klienty a médii. V rámci týmu Artistry Collective bude každá umělkyně pravou rukou Kat Von D a společně budou publikovat články, vyvíjet produkty, zveřejňovat fotografie a texty, vést 101 vzdělávacích kurzů ve světě, zahajovat pro značku nové programy, vytvářet exkluzivní obsah v sociálních médiích značky a mnoho dalšího.

Kat Von D Beauty navíc spouští první YouTube kanál své značky, Kat Von D Beauty YouTube, který se stane klíčovým nástrojem práce týmu Artistry Collective. Umělkyně využijí kanál značky na YouTube, na kterém budou publikovat exkluzivní oznámení pro své fanoušky a předplatitele, spolu s uměleckým obsahem, který jste doposud neviděli. Podívejte se na upoutávku od Kat a v pondělky si každý týden nalaďte na polední program, který odhalí více o každé umělkyni, povypráví osobní příběhy a odvysílá rozhovory s moderátorkou Kat a vizážistické ukázky.

YOUTUBE: http://youtube.com/katvondbeauty

INSTAGRAM: @KatVonDBeauty

KELSEYANNA FITZPATRICK INSTAGRAM: @kelseyannaf

TARA BUENROSTRO INSTAGRAM: @juscallmetara

STEFFANIE STRAZZERE INSTAGRAM: @sstrazzere

LEAH CARMICHAEL INSTAGRAM: @iamleah

ARTIST BIOS + ONLINE PORTFOLIOS: http://www.katvondbeauty.com/artistrycollective

#KVDBArtistryCollective

O značce KAT VON D BEAUTY: VYSOKÁ ODOLNOST. VYSOKÝ OBSAH PIGMENTU. PLNĚ KRYCÍ.

Značka Kat Von D Beauty vznikla a vstoupila na trh v roce 2008. Inspirovaná tuší světoznámého tetovacího studia High Voltage Tattoo vytvořila Kat nezadržitelnou a velmi oblíbenou kosmetickou značku, jejíž výrobky se vyznačují vysokou odolností, vysokým obsahem pigmentu a skvělým krytím, jednoduše ideální pro odhalení vaší duše umělce.

Kat Von D neustále hledá ty nejdokonalejší kosmetické výrobky, které si dokážete představit, testuje a nosí vše, co sama vyrobí, čerpá nekonečnou inspiraci ze své umělecké praxe, ze zkušeností z tetovacího studia, z hudební kariéry, z boje za práva zvířat, z vedení kampaní v sociálních médiích a vlastní tvořivosti. Kat Von D je jednou z nejrychleji expandujících kosmetických značek díky umělecké dokonalosti, opravdovosti a inovaci.

Značka Kat Von D Beauty se prodává ve 25 zemích, v Severní Americe, Latinské Americe, Evropě, Jihovýchodní Asii, Austrálii, na Středním východu, ve Skandinávii, Spojeném království a Irsku - exkluzivně v obchodních sítích SEPHORA, Naimies, Debenhams a www.katvondbeauty.com.

O společnosti KENDO

KENDO je společnost se sídlem v San Franciscu (součást skupiny LVMH, která je přední světovou skupinou s luxusními výrobky), se zaměřením na rozvoj globálních kosmetických značek. Společnost KENDO přináší na trh nové, módní a inovační značky prostřednictvím originálních koncepcí, spolupráce a akvizic. Tým společnosti KENDO spojuje poznatky a zkušenosti z rozvoje produktů s marketingem a provozem, které mají přetvářet oblast kosmetiky. Její portfolio se dnes skládá ze značek Kat Von D Beauty, Marc Jacobs Beauty, OleHenriksen, Bite Beauty a Fenty Beauty by Rihanna. Pro společnost KENDO je charakteristická oddanost kvalitě, inovacím a předávání skutečných příběhů. Značky z portfolia společnosti KENDO jsou dnes distribuovány v 25 zemích světa.

Kontakt:

Farnoush Tabari

KAT VON D BEAUTY | PARIS, FRANCE

E-mail: ftabari@sephora.fr

Tel.: +33 1 71 17 41 47

 

SENDING PRESS RELEASES

I want to receive press releases with the same keywords as this article:

Keywords

USA-kosmetika-internet-KENDO

Category

PC, Internet, telecommunications, post service
Chemical, pharmaceutical and cosmetic industry

Region

USA, Canada, U.N.

Photograph

 
 

Important notice

Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.