Tommy Hilfiger oznamuje finalisty svého globálního programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pro začínající podnikatele

Amsterdam 15. ledna 2020 (PROTEXT/BusinessWire)

Finalisté globálního programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pro začínající podnikatele

Finalisté globálního programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pro začínající podnikatele

Značka Tommy Hilfiger, kterou vlastní skupina PVH Corp. [index NYSE: PVH], oznámila šest finalistů své soutěže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pro rok 2019. Tento globální program se již druhým rokem snaží podporovat začínající podnikatelské projekty a vyvíjet řešení, která přináší pozitivní změny do oblasti módy. Výběr finalistů je dalším krokem na cestě ke zvolení výherce, který nabídne inovativní řešení vedoucí k dalšímu pokroku tohoto průmyslového oboru. 13. února 2020 navštíví všech šest vybraných finalistů vzdělávací centrum Tommy Hilfiger’s Campus of the Future v nizozemském Amsterdamu, kde představí své podnikatelské koncepty porotě složené z předních podnikatelů a lídrů z celého světa v rámci závěrečné akce programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou tiskovou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

“Je inspirující vidět, že se i do druhého ročníku programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge přihlásilo tolik účastníků, kteří usilují o zlepšení světa módy a dosažení trvale udržitelného rozvoje,” řekl Tommy Hilfiger. “Snažíme se podporovat špičková, inovativní řešení těch nejpalčivějších problémů našeho průmyslu a těším se, až zasednu v porotě jako její člen, abych ocenil úsilí letošních podnikatelů. Tento sdílený optimismus a snaha pozitivním způsobem měnit budoucnost by nás měly inspirovat v našem úsilí a důvěře, že to společně dokážeme.”

Z přihlášených více než 420 uchazečů bylo v průběhu několika měsíců v několika kolech vybráno 6 finalistů, které jsme pozvali do našeho vzdělávacího centra Campus of the Future, aby zde představili své podnikatelské plány. Šest vybraných finalistů tvoří:

• Bangladéšský startup Apon Wellbeing otevírá obchody s každodenními potřebami přímo uvnitř továren, které nabízí zboží se slevami 10% oproti cenám stejného zboží jinde a nabízí pracovníkům sbírat body, které si mohou vyměnit za zdravotní pojištění zdarma a zdravotní služby.

• Americký startup Stony Creek Colors nabízí možnost pěstování trvale udržitelných plodin malým a středně velkým pěstitelům tabáku, kterým hrozí ztráta příjmů v důsledku poklesu prodeje tabáku. Tato přírodní plodina, kterou firma Stony Creek Colors nabízí tak umožňuje farmářům udržet si živobytí.

• Holandský startup A Beautiful Mess provozuje kreativní prostor, který pomáhá uprchlíkům dosáhnout společenské a ekonomické nezávislosti díky výrobě trvale udržitelných oděvů a doplňků.

•Americká startupová firma Lab 141 vyrábí s pomocí 3D tisku malé série na míru šitých oděvů. Prostřednictvím těchto metod firma Lab 141 podporuje a uvádí v život koncept módy, která nezná „velikost“.

• Indický výrobce pyžam Sudara poskytuje ženám, které jsou na útěku nebo ohroženy obchodováním s bílým masem, vzdělání v oboru švadlena a umožňuje jim tak získat práci a stát se soběstačnými.

• Francouzský startup Constant & Zoe vyrábí funkční a módní oblečení pro postižené muže, ženy a děti.

Prestižní členové poroty, kteří budou z finalistů vybírat toho nejlepšího, jsou:

• Tommy Hilfiger

• Ankiti Bose, zakladatelka a generální ředitelka firmy Zilingo

• Noor Tagouri, novinářka, aktivistka a mluvčí

• Daniel Grieder, generální ředitel firem Tommy Hilfiger Global a PVH Europe

• Martijn Hagman, finanční ředitel Tommy Hilfiger Global a provozní ředitel firem Tommy Hilfiger Global a PVH Europe

• Willemijn Verloop, zakládající partner firmy Social Impact Venture

• Steven Serneels, generální ředitel a předseda představenstva firmy EVPA

• Katrin Ley, generální ředitelka firmy Fashion for Good

Porota rozdělí mezi dva vítěze částku 150 tisíc eur na financování jejich projektů. Výherci se také mohou těšit na rady a mentorství od Tommy Hilfigera a globálních expertů organizace INSEAD a budou také zařazeni do programu sociálního podnikání INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Částku 10 tisíc Eur navíc získá finálový tým, který získá „Hlas publika“.

Tommy Hilfiger se snaží vytvářet módu která otevírá mysl a spojuje volné konce. Více informací o projektech této značky v oblasti trvalé udržitelnosti najdete na webových stránkách https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability .

Přátelé naší značky s námi mohou komunikovat a spojit se na sociálních sítích prostřednictvím hashtagů #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible a @TommyHilfiger.

# # #

O společnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, atletické oblečení (pro golf a plavání), ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada TOMMY JEANS se skládá z džínových oděvů a obuvi pro muže a ženy, příslušenství a vůní. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, předních specializovaných a obchodních prodejen, výběrových online prodejců, a dále na adrese tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

PVH je jednou z nejobdivovanějších módních a lifestylových společností na světě. Ovládáme značky, které módu posunují vpřed - pro dobrou věc. Naše portfolio zahrnuje takové kultovní značky jako jsou TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga a značky Geoffrey Beene, stejně jako značku prádla True & Co. Prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastními a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni. Společnost PVH má více než 38 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby dosahují 9,7 miliardy amerických dolarů. To je síla PVH.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.About PVH Corp.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

Kontaktní informace

Tommy Hilfiger Contact

Baptiste Blanc

Sr. Director, Communications and Earned Media

E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

PROTEXT

Keywords Nizozemsko-móda-textil-trendy-PVH Corp.

Region
Europe, EU, NATO

Category
Processing and manufacturing industries
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.