Kampaň k chystaným koncertům Leoše Mareše

Praha 13. listopadu 2019 (PROTEXT)

Komunikační agentura Mediasharsk představuje novou kampaň k chystaným dvěma koncertům Leoše Mareše

Komunikační agentura Mediasharsk představuje novou kampaň k chystaným dvěma koncertům Leoše Mareše

Komunikační agentura Mediasharks představuje novou kampaň k chystaným dvěma koncertům Leoše Mareše, s názvem Koncerty 360, které se uskuteční v dnech 25 - 26. 5. 2020 v O2 Aréně.

Leoš Mareš je známý jako profesionál, který k showbyznysu přistupuje zodpovědně a proto se již po čtvrté spojil s agenturou Mediasharks, která spolupracovala i na jeho předchozích koncertech. Agentura, v čele s Davidem Martínkem má na starost celou kreativu kampaně a její prezentaci, která začala 11. 11. 2019. Vizuál a jeho statické i animované mutace které agentura vytvořila, budou využity v printu, outdooru, online médiích, samozřejmě na sociálních sítích, ale také v kinech Cinestar. O radio spoty se postará mediální partner koncertů, Evropa 2.

"Vizuál, který jsme vytvořili, odkazuje na jedinečnou show, při které bude hlavní stage uprostřed arény a Leoš tak bude ke všem lidem blíž. Koncert nabídne i nový rozměr zvuku a vizuální show. Bude to opravdu 360 stupňový zážitek," vysvětluje David Martínek.

"Rád pracuji s osvědčeným týmem profesionálů. Při prvním koncertě jsme vytvořili tuto substanci. Fungovala perfektně a osvědčila se i podruhé a potřetí," vyjadřuje se ke spolupráci Leoš Mareš a dodává, "David a Mediasharks jsou tedy pro mě jasnou volbou při jakékoliv další spolupráci na tvorbě designu a grafické komunikace. Spolupracujeme i na jiných projektech."

"Leoš je náročný klient, ve smyslu dokonalosti - má rád vše promyšlené a do detailu propracované. V naší práci se snažíme o něco podobného, proto tedy nejspíš nacházíme shodu,“ shrnuje spolupráci David Martínek, kreativní ředitel agentury Mediasharks.

Reklamní agentura: Mediasharks, supervize David Martínek

Mediální agentura: Mediabuyers

Art director: Jan Výbora,

Animace: Jan Krečmar

Foto: Benedikt Renč,

Styting: Filip Vaněk, Monika Marešová

Hairstyle: Marty Tyl

Více informaci na www.leoskoncert.cz prodej vstupenek Ticketportal, Ticketmaster

Komunikační agentura Mediasharks s.r.o. byla založena v roce 2016 Davidem Martínkem a Matoušem Peschkem.

Do té doby David Martínek během 10 let realizoval a odřídil desítky kampaní a stovky grafických komunikací pro agentury Filip media, Leo Burnett, Magic seven s klienty jako jsou Telefonica, Interspar,Oorea hotels, Aquaplace, 1188, SIKO KOUPELNY, EVROPA REALITY, Central group, Johan malle a další.

Agentura Mediasharks se zabývá tvorbou strategie a realizace sofistikovaných reklamních kampaní, korporátních identit včetně kreativy a správou sociálních sítí.

Mezi stěžejní klienty agentury Mediasharks nyní patří Falcon, Cinestar, Stopka, Mandarin Oriental a v neposlední řadě také Leoš Mareš.

Keywords ČR-média-pop-hudba-Mareš-firmy-Mediasharks

Region
Prague, Central Bohemia region and Czech Republic

Category
Media, society and lifestyle
Culture

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.