Komplexní přístup k maloobchodu posiluje nákupní festival 818 společnosti Suning.com

Nanking (Čína) 20. srpna 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Suning.com, maloobchodní společnost ze seznamu Fortune Global 500 a největší čínský inteligentní maloobchodník online a offline (O2O), který vlastní společnost Suning Holdings Group, včera uzavřela svůj každoroční nákupní festival 818. Na festival, který spojil strategie online a offline s novými koncepty inteligentního maloobchodu, se podílelo více než 12 000 internetových obchodů vlastněných společností, čímž se festival 818 stal jedním z nejkomplexnějších „karnevalů" mezi hlavními festivaly internetového prodeje.

„Od čistě internetových nákupů po integraci prodeje online a offline až po současné komplexní maloobchodní zkušenosti je nákupní festival 818 klíčovým příkladem neustálého úsilí společnosti Suning inovovat maloobchod a vést rozvoj v tomto odvětví," řekl Zhang Jindong, předseda holdingů Suning.

Mezi hlavní zajímavosti nákupního festivalu 818 společnosti Suning.com patří následující:

  • 18. srpna přesáhl celkový objem prodeje domácích spotřebičů a zařízení 3C (počítačů a elektroniky) částku 1 miliardy RMB během 1 minuty a 28 sekund.

  • Během festivalu 818 dosáhl počet cloudových maloobchodních prodejen Suning na rychle rostoucím trhu s městskými částmi 3 726 prodejen a objem prodeje překročil 1 milion kusů. 18. srpna se objem online prodeje z maloobchodních cloudových obchodů zvýšil 9krát.

  • 16. srpna byl v centrále společnosti Suning v Nankingu oficiálně otevřen první plně digitální vizuální bezpilotní obchod. Tento obchod s názvem „Popadni za pochodu" probudil k životu autentický zážitek bez obsluhy a průměrná ušetřená doba nakupování dosáhla 45 sekund. Koupě láhve minerální vody trvá pouhou 1 sekundu.

  • Během festivalu 818 byl slavnostně otevřen první obchod 3.0 Suning Xiaodian (sousedský obchod se smíšeným zbožím) s návštěvností téměř 40 000 zákazníků během 17 dnů a celkový objem objednávek na trhu Suning přesáhl 800 objednávek.

  • Během festivalu 818 získala oficiální maloobchodní aplikace Suning.com první místo mezi nákupními kategoriemi v App Store a objem návštěv a sdílení mini programu Suning.com se zvýšil 5krát.

  • Platforma Suning.com SUPER VIP přidala přihlášeným členům služby společnosti Tencent, PP Sports a dalších partnerů z odvětví na podporu maloobchodního ekosystému. 18. srpna se celkový počet registrovaných členů SUPER+ zvýšil o 1 milion osob.

  • Bezpilotní vozidlo Suning Logistics „5G Wolong" prošlo skutečným testováním silnic a první objednávku doručilo během 5 minut. Průměrná dodací lhůta logistiky společnosti Suning v rámci národního hodinového servisního okruhu je 34 minut.

  • Během festivalu 818 vzrostl objem prodeje Suning Pingou (týmový nákup) ve srovnání s loňským rokem o 561,07 %.

  • Na platformě Suning.com byl během festivalu 818 prodán první 5G mobil a více než 2 000 000 lidí zažilo 5G na různých offline obchodních platformách Suning.com.

Strategie inteligentního maloobchodu společnosti Suning se zaměřuje na budoucnost maloobchodu, který využívá pokroku v nových technologiích a slučuje různé scénáře nákupu, aby pro zákazníky vytvořila inovativní zážitky online a offline a vytvořila maloobchodní ekosystém „všech scénářů", aby zákazníci mohli snadněji nakupovat kdekoli a kdykoliv.

Letošní festival 818 prokázal díky impulsu maloobchodního přístupu „s plným scénářem" větší vitalitu než kdykoli předtím. Díky úplným scénářům, všem kategoriím, plnému pokrytí zákazníků, propojení v rámci celého odvětví a neustálému úsilí o společenský, obsahový a elektronický obchod společnost Suning.com prokázala skokovou inovaci v oblasti online i offline maloobchodu.

O společnosti Suning

Společnost Suning, která byla založena v roce 1990, je jedním z předních komerčních podniků v Číně se dvěma veřejnými společnostmi v Číně a Japonsku. V roce 2018 se společnost Suning Holdings umístila na druhém místě mezi 500 nejvýznamnějšími nestátními podniky v Číně s ročními příjmy ve výši 80,85 miliard USD (557,9 miliard RMB). Společnost Suning s posláním „Vedení ekosystému celého průmyslu pomocí vytváření vysoké kvality života pro všechny" posílila a rozšířila své podnikání prostřednictvím osmi vertikálních odvětví: platformy Suning.com, logistiky, finančních služeb, technologie, nemovitostí, sportu, médií a zábavy a investic. Společnost Suning.com je v roce 2019 uvedena na seznamu Fortune Global 500. Další informace naleznete na webových stránkách www.suningholdings.com

KONTAKT: Pro dotazy z médií kontaktujte paní Jill Peng na adrese jill.peng@hkstrategies.com nebo paní Lucy Baddeley na adrese lucy.baddeley@hkstrategies.com; Edd Ross, +44-207-973-4470, edd.ross@hkstrategies.com

Keywords Čína-obchod-internet-Suning Holdings Group

Region
Asia, Australia

Category
IT, telecommunications
Business, marketing

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.