Společnost Young Living povýšila Irvina Bishopa Jr. do funkce výkonného viceprezidenta pro digitální a strategické plánování

Lehi (Utah) 20. dubna 2019 (PROTEXT/PRNewswire)

Irvin Bishop, Jr., výkonný viceprezident pro digitální a strategické plánování, Young Living Essential Oils

Irvin Bishop, Jr., výkonný viceprezident pro digitální a strategické plánování, Young Living Essential Oils

(PRNewsFoto/Young Living Essential Oils)

Výkonný manažer bude řídit inovace v digitální oblasti a pokračovat v závazku společnosti Young Living k vytváření a udržování průmyslových standardů.

Společnost Young Living Essential Oils, světový lídr v oblasti esenciálních olejů, oznámila povýšení Irvina Bishopa Jr. do funkce výkonného viceprezidenta pro digitální a strategické plánování. Irvin ve své nové pozici povede společnost Young Living v jejím úsilí o osvěžení její globální digitální působnosti a usnadnění řízení a strategické sladění společnosti.

"Irvin je v naší společnosti osvědčeným lídrem. Jeho vedení bylo klíčové při zajišťování pohodlných nákupů při loňském rekordním prodeji během výprodeje Black Friday," řekl Jared Turner, prezident a provozní ředitel společnosti Young Living. „Irvin byl nedílnou součástí při navrhování bezproblémové online registrace a implementaci inovativních vylepšení pro nové členy."

Irvin, který nastoupil do společnosti Young Living v roce 2018 jako senior viceprezident pro digitální strategii, má více než 20 let zkušeností v oblasti digitálního marketingu, chování spotřebitelů a technologií. Irvin od vstupu do společnosti nasměroval digitální automatizaci globálních propagačních aktivit společnosti, zvýšil výkonnost distribučních nástrojů a společenskou pověst společnosti.

Před nástupem do společnosti Young Living přinesl Irvin řadu oceněných inovací mnoha známým značkám, včetně společnosti Coca-Cola a společnosti AT&T. Jako vedoucí oddělení IT marketingu pro společnost Coca-Cola vedl propagační akce pro kampaně, jako je Světový pohár FIFA, olympijské hry a Super Bowl. Irvin nadšeně tvoří konzistentní týmový výkon prostřednictvím zaměření na individuální rozvoj; otevřenou komunikaci; jasnou společnou vizi; a podporu příjemného pracovního prostředí.

"Young Living je společnost, která plní své závazky," řekl Irvin. "Je to jedna z mála společností, které důsledně demonstrují svůj závazek ke zdraví a fyzické pohodě. Těším se na splnění - a překonání - výzvy našeho Slibu 5x5, který znamená v průběhu následujících pěti let každoroční expanzi o pět nových trhů a přírůstek 5 milionů dalších členů."

Pro více informací o globálním vedoucím týmu společnosti Young Living, navštivte webové stránky YoungLiving.com.

O společnosti Young Living Essential Oils

Společnost Young Living Essential Oils, sídlící v Lehi v Utahu, je světovým lídrem v oblasti esenciálních olejů a nabízí nejkvalitnější dostupné produkty s přírodními oleji. Společnost Young Living přistupuje ke svému vedoucímu postavení v průmyslu zodpovědně a nastavuje standardy kvality vlastním přísným výrobním postupem Sead to Seal®, který zahrnuje tři klíčové pilíře: zdroje, věda a standardy. Tyto hlavní zásady pomáhají společnosti Young Living chránit planetu a poskytovat čisté a autentické produkty, které mohou její členové s důvěrou používat a sdílet s přáteli a rodinou. Produkty společnosti Young Living, které všechny pocházejí z podnikových farem, partnerských farem a dodavatelů s certifikátem Seed to Seal, nejenže podporují zdravý životní styl, ale poskytují také příležitost pro více než šest milionů globálních členů, aby našli pocit účelu a celkového blahobytu přizpůsobením práce svým hodnotám a vášním. Více informací naleznete na webových stránkách YoungLiving.com , sledujte @younglivingeo na Twitteru nebo na síti Facebook .

Kontakt pro média:

Pro dotazy z médií kontaktujte prinquiries@youngliving.com .

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/874590/Young_Living_Essential_Oils_Irvin_Bishop_Jr.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg

Keywords USA-styl-zdraví-personální-firmy-Young Living Essential Oils

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Health service
Media, society and lifestyle

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.