P&G si stanovuje nový cíl: dodat rodinám v nouzi po celém světě 25 miliard litrů čisté pitné vody

Cincinnati 20. března 2019 (PROTEXT/BusinessWire)

Poté, co společnost již dosáhla mety, že do roku 2020 dodá 15 miliard litrů ročně, zvýší svůj cíl na 25 miliard litrů čisté vody do roku 2025.

Během letošního Světového dne vody oslavuje společnost Procter & Gamble (P&G) dosažení svého cíle pro rok 2020, dodat prostřednictvím neziskového programu Bezpečná pitná voda pro děti (CSDW) 15 miliard litrů čisté pitné vody. P&G nyní zvyšuje své úsilí a chce poskytovat čistou pitnou vodu ještě více lidem. Do roku 2025 hodlá dodat celosvětově 25 miliard litrů - více než 100 miliard sklenic vody.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Plnou verzi zprávy najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/

Od spuštění programu v roce 2004 společnost P&G úzce spolupracuje se sítí více než 150 partnerů. Cílem této spolupráce je zvýšit povědomí o globální vodní krizi a poskytnout vodu rodinám ve více než 90 zemích prostřednictvím jednoduchého procesu čištění, který vynalezl vědec z prádelen společnosti P&G. S pouhým jedním balíčkem, kbelíkem, hůlkou a čistým hadříkem lze za pouhých 30 minut proměnit 10 litrů špinavé, potenciálně smrtící vody v čistou pitnou vodu.

Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) nemá téměř 844 milionů lidí na celém světě přístup k čisté pitné vodě. UNICEF odhaduje, že ženy a děti tráví každý rok 40 miliard hodin získáváním a zpracováním vody, která je často kontaminovaná. Organizace spojených národů stanovila prioritu řešení této otázky prostřednictvím Cíle OSN č. 6 o udržitelném rozvoji, jehož cílem je zajistit do roku 2030 čistou vodu a řádnou sanitaci pro všechny.

Úsilí P&G o zajištění přístupu k čisté vodě transformuje komunity zlepšováním zdraví, podporou vzdělávání a zlepšováním ekonomických příležitostí

"Jsme hrdí na to, že jsme dosáhli objemového milníku 15 miliard litrů. Tato příležitost nás inspirovala k ještě většímu úsilí prostřednictvím našeho nového cíle," řekl David Taylor, předseda představenstva, prezident a generální ředitel společnosti P&G. "Tato technologie, která mění život, pomohla v uplynulých patnácti letech mnoha rodinám, a v nadcházejících letech chceme pomáhat ještě více."

V letošním roce společnost P&G spolupracuje s časopisem National Geographic s cílem oslavit Světový den vody a sdílet příběhy pěti "Vodních šampionů" - kteří každý den pracují individuálně i společně se společností P&G na řešení vodní krize. Vodní šampioni reprezentují čtyři největší partnery P&G. Patří k nim:

- Patricia Heaton, herečka, která získala cenu Emmy a velvyslankyně společnosti World Vision

- Carolyn Miles, prezidentka a generální ředitelka společnosti Save the Children

- JP Suarez, výkonný viceprezident a vedoucí administrativní manažer společnosti Walmart International

- Job Wasonga, projektový manažer společnosti CARE International Keňa

- Alllison Tummon Kamphuis, vedoucí programu Bezpečná pitná voda pro děti ve společnosti P&G

P&G a tito partneři budou spolupracovat následujícími způsoby:

- Společnost World Vision, která staví na základech dvou miliard litrů vody poskytnutých v rámci spolupráce, bude používat balíčky P&G jako přechodné řešení a také v nouzových situacích pro více než milion lidí ve více než 15 zemích v Africe, Asii a na Středním východě.

- Společnost Save the Children, která v roce 2019 slaví své 100. výročí, dodá 100 milionů litrů čisté vody rodinám postiženým přírodními katastrofami a nouzovými situacemi v Etiopii.

- Společnost Walmart International podpoří program, který v roce 2019 poskytne 100 milionů litrů čisté vody prostřednictvím kampaně v obchodech "1 nákup = 1 litr".

- Společnost CARE oslaví 15 let partnerství se společností P&G rozšířením programu CSDW v Keni s cílem oslovit více než 100 000 lidí prostřednictvím škol a klinik, a současně bude pokračovat v podpoře reakcí na nouzové situace a úsilí o vzdělávání v oblasti hygieny, které poskytne pomoc 300 000 lidem v Etiopii.

Chcete-li se dozvědět více o partnerství s časopisem National Geographic, který slaví Světový den vody, navštivte stránky www.nationalgeographic.com/pgwaterchampions. Další informace o programu Bezpečná pitná voda pro děti najdete na adrese www.csdw.org/.

O společnosti Procter & Gamble

P&G slouží spotřebitelům po celém světě jedním z nejsilnějších portfolií důvěryhodných, kvalitních, předních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Komunita P&G zahrnuje provozy v přibližně 70 zemích po celém světě. Navštivte stránky http://www.pg.com, kde najdete nejnovější zprávy a informace o společnosti P&G a jejích značkách. Chcete-li se dozvědět více o práci Citizenship společnosti P&G, navštivte stránky: https://www.pg.com/citizenship2018.

Originální verzi zprávy najdete na serveru businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/

Kontakty

Julie deSylva

Vedoucí manažer pro komunikace P&G

Telefon: 1-513-780-0006

Desylva.j@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Keywords USA-sociální-voda-společnost-Procter & Gamble

Region
USA, Canada, U.N.

Category
Agriculture, environment
Media, society and lifestyle
Energy, raw materials

RECEIVING PRESS RELEASES
Subscribe for free

Important notice:
Subscribers please note that material bearing the label "PROTEXT" is not part of CTK's news service and is not to be published under the "CTK" label. Protext is a commercial service providing distribution of press releases from clients, who are identified in the text of Protext reports and who bear full responsibility for their contents.